خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان خبر داد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان گفت: شهید« سعید قهاری سعید» به عنوان شهید سال 96 استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۱۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: شهدا پرچمداران قافله عشقند که در لبیک به پیام امام عزیز جان خورا نثار انقلاب کردند.

وی اضافه کرد : اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم همگی آنها حرکت در مسیر ولایت فقیه را به ما گوشزد کرده اند و آن را تنها راه رستگاری برای ما برشمرده اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان تصریح کرد: اینکه در ابتدای هر سال تعدادی از شهدا به عنوان شهید سال انتخاب می‌شوند به این دلیل است نیست که آنها شاخص هستند و دیگر شهدا اینگونه نیستند بلکه انتخاب شهدا در ابتدای هر سال با این هدف است که جوانان با تأسی و الگوگیری از زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا در مسیرآنها حرکت کنند.

وی با بیان اینکه سردار شهید «سعید قهاری سعید» به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال 96 معرفی شد، ابراز داشت: در سطح شهرستان‌ها نیز در شهرستان همدان شهید «احمدی روشن»، در شهرستان ملایر «مصطفی طالبی»، در فامنین شهید «احمد کوچکی» و در تیپ32 انصارالحسین(ع) شهید «سعید شالی» به عنوان شهدای شاخص معرفی شدند.

مجیدی عنوان کرد: در شهرستان بهار شهید «محمد حاجیلویی»، در اسدآباد شهید «حبیب الله لطیفی»، در کبودراهنگ شهید «ناصر ضیغمی»، در رزن شهید «علی بختیاری» و در شهرستان نهاوند شهید «گودرزی» شهید شاخص سال 96 شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهر قهاوند شهید روحانی «عبدالله جعفری»، در تویسرکان شهید «حاج مهدی ملکی» و در پایگاه پدافند شهید نوژه خلبان شهید «فرهاد دستبنده» و در ناجا شهید «اسماعیل سریشی» انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات