مسئول بسیج جامعه زنان گفت: رسانه ملی در فرهنگ سازی حرف اول را می زند و در تقویت باورها و باورها باید تلاش مضاعفی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مسئولیت خطیر رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از کپی برداری برخی برنامه سازان صدا و سیما از شبکه های خارجی گفت: حضرت امام راحل فرمودند که صدا وسیما یک دانشگاه است و در این دانشگاه ملی طبیعتا باید بر مبنای باورها و اعتقادات ونیازهای مردم ما و ایران اسلامی برنامه تهیه شود.

وی افزود: باید یک گام جامعه را به سمت تمدن نوین اسلامی پیش ببریم و هر چقدر در این مسیر از نوع آوری و خلاقیت های خودمان استفاده کنیم و از نظرات نخبگان کشور و رسانه ای متعدد بهره مند شویم این تاثیرات بیشتر دارد و هر چقدر کپی برداری از آن طرفی ها باشد به همان نسبت از لحاظ کیفی برنامه ها پایین می آید و سلیقه مخاطب را تنزل می دهد.

اصلانی ادامه داد: ما باید سلیقه مخاطب فهیم ایران اسلامی را روز به روز بالاتر ببریم و به سمت تعالی و نشاط و توجه به ارزش ها سوق دهیم و هرچقدر از این مسیر دور شویم جامعه را دچار خلأ های اخلاقی و معنوی کرده ایم. رسانه ملی در فرهنگ سازی حرف اول را می زند و در تقویت باورها و باورها باید تلاش مضاعفی داشته باشد.

ارسال نظرات