عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
محمد اسماعیل سعیدی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید استمرار یابد در گذشته تاریخ دفاع مقدس را داشتیم و صرفا افتخار کردن به این قضیه کافی نیست.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۹۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
پادزهر تهاجم فرهنگی گنجینه دفاع مقدس است
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم.واره هشدار داده اند دفاع مقدس گنجینه ای است که باید در اختیار نسل فعلی و آینده قرار بگیرد.

وی گفت: اگر الان ما کشور مستقل و عزت مندی داریم دلیلش این است که در دوران دفاع مقدس پایداری کردیم فرهنگ پایداری دردفاع مقدس باید در درون ملت ما نهادینه شده شکل بگیرد. دفاع مقدس زائیده ایثار وشهادت طلبی بود که باعث شد ما بتوانیم با اینکه هیچ نداشتیم پیروز شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید استمرار یابد در گذشته تاریخ دفاع مقدس را داشتیم و صرفا افتخار کردن به این قضیه کافی نیست این فرهنگ باید استخراج شود و تزریق شود تا سم های فرهنگی که در جامعه پخش می شود از بین برود و به نوعی می توان گفت که پادزهر این تهاجم ها دفاع مقدس است.

سعیدی اظهار داشت: اگر دنبال استقلال و روحیه کار و مدیریت جهادی هستیم باید به دفاع مقدس و آموزه های آن توجه کنیم تا وقتی که این مسائل در کشور ما جدی گرفته نشود خیلی از مشکلات باقی می ماند.

ارسال نظرات