آیت الله شبستری 20میلیون ریال به جشن نیکوکاری اهدا کرد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از مساعدت ۲۰ میلیون ریالی آیت الله مجتهدشبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به جشن نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۷۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با اعلام این خبر و با قدردانی از مشارکت مسولان، مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری، گفت: مردم استان در آستانه سال نو با شرکت در جشن نیکوکاری، صحنه ای از احسان و همدلی را خلق کردند.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت همه مسئولان استان و مردم افزود: نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل آموزش و پرورش استان، اصحاب رسانه، شهرداری تبریز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران،خیران و همه علما و بزرگان در کنار مردم کمیته امداد را در برگزاری مطلوب جشن نیکوکاری کمک کردند.

کلامی با تاکید به اینکه در آستانه سال نو خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنیم و با کمک های خود آن ها را یاری کنیم، اظهار داشت: جشن نیکوکاری از برنامه های کمیته امداد است که با هدف کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» همزمان با سراسر کشور در ۱۰۵ پایگاه کمیته امداد استان برگزار شد، بیان کرد: ۱۰۰ درصد کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران، پیش از آغاز سال جدید در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

کلامی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار می شود، اعلام کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۴۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها