خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی/3

اعزام 927 جهادگر در نوروز 96/ شناسایی عرصه ها با دستگاه های اجرایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در نوروز 96 تعداد 927نفر در قالب 46گروه جهادی خدمت رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار سراسر استان انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۲۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زهرایی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به حضور جهادگران در ایام نوروز 96 اظهارداشت: اولویت ما کیفی سازی و اثر بخشی اردوهای جهادی است.

وی ادامه داد: در عید نوروز 96 تعداد 927نفر در قالب 46گروه جهادی خدمت رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار سراسر استان انجام خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به پای کارآمدن آستان قدس رضوی در اردوهای جهادی گفت: مبلغ 2میلیارد تومان استان قدس رضوی به اردوهای جهادی سراسر کشور کمک می کند و در خراسان جنوبی به 5گروه جهادی هر کدام حدود 5 تا 10 میلیون تومان کمک کرده است.

وی با اشاره به حضور گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز 96 گفت: 54 نفر در قالب 6گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز 95 به مناطق محروم استان اعزام خواهندشد.

زهرایی با بیان اینکه در بخش محلات 247نفر در قالب 17 گروه جهادی 7 روزه به مناطق محروم سراسر استان اعزام و فعالیت جهادی انجام خواهند داد، گفت: 84 نفر در گروه های جهادی 3روزه محلات در قالب 5گروه جهادی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه یک گروه جهادی 40 نفره از دانش آموزان نیز به مناطق محروم اعزام خواهندشد، گفت: این دانش آموزان به مدت 10 روز فعالیت جهادی خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه 79 نفر در اردوهای جهادی یک روزه حلقه های صالحین شرکت خواهند داشت، گفت: 418نفر در قالب 10گروه جهادی میهمان نیز در استان در ایام نوروز 96فعالیت جهادی و خدمت رسانی انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه باید اثر بخشی گروه های جهادی را بالا ببریم و دستگاهها براساس نوع ماموریت خودشان عرصه ها را شناسایی کنند افزود: دستگاه های اجرایی اعلام کنند که ما چه تعداد و چه تخصصی نیرو نیاز داریم. بسیج سازندگی فراخوان و اعزام را انجام می دهد تا بخشی از بار سازمانها را اردوهای جهادی بردارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار