مسئول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با «بسیج»:
سردار محمدی گفت: در سال جدید برنامه هایی را برای تقویت وحدت اقوام و مذاهب تا جایگاه بزرگان عشایر حفظ و تقویت شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۲۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

محور برنامه های بسیج عشایری در سال96 تقویت وحدت اقوام عشایری استسردار محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری با اشاره به برنامه های سال جدید این سازمان اظهار داشت: سازمان بسیج عشایری در سال جدید، موضوع آموزش و توانمند سازی جامعه عشایری بر بستر کلیه برنامه ها در موضوع اقتصاد مقاومتی را دارد.

وی با اشاره به هدف از این اقدام گفت: این اقدام به منظور تولید گیاهان دارویی، پرورش طیور و آبزیان و استفاده از دانش و علم روز است تا عشایر بتوانند در عرصه های دامداری، کشاورزی، باغداری، و صنایع تبدیلی فعالیت کنند.

رئیس سازمان بسیج عشایری مطرح کرد: همچنین در سال جدید برنامه هایی را برای تقویت وحدت اقوام و مذاهب داریم تا جایگاه بزرگان عشایر حفظ و تقویت شود و قوم خود را در خدمت به نظام اسلامی بویژه تحقق امنیت پایدار بگیرند.

سردار محمدی در پایان بیان داشت: تقویت کارکردهای جامعه عشایری با هماهنگی ادارات و نهاد های ذیربط صورت خواهد گرفت. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است لذا تلاش خواهیم کرد تا با هم افزایی ماموریت های خود را به جامعه عشایری برسانیم تا این جامعه تثبیت و احیا شود.


ارسال نظرات