خبرهای داغ:

برگزاری همایش بصیرت ویژه خانواده کارکنان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، طرح بصیرت ویژه خانواده کارکنان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با موضوع سبک زندگی اسلامی در محل مجتمع فرهنگی تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۹۱۷۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

 به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، طرح بصیرت ویژه خانواده کارکنان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با موضوع سبک زندگی اسلامی در محل مجتمع فرهنگی تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد.

در این همایش که با حضور فرماندهی و کارکنان ناحیه بسیج عشایری استان به همراه خانواده برگزار شد، ابتدا "محسن کریمی" فرمانده ناحیه ضمن خیره مقدم گویی به حضار و شرکت کنندگان در خصوص برنامه های طرح بصیرت ناحیه و اهداف این طرح مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه "دکتر فروزنده" متخصص تغذیه که یکی از مدعووین برنامه بود، مطالبی را در خصوص بهداشت و سلامت و تغذیه و لزوم رعایت سبک تغذیه اسلامی و پرهیز از الگوگیری از سبک تغذیه غربی و استفاده از فست فودها به عنوان یکی از عوامل چاقی و بیماریها در کشور مطرح کرد.

در این همایش همچنین "حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کریم پور" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج عشایری استان مطالبی را پیرامون سبک زندگی اسلامی و رعایت آداب و معاشرت اسلامی در روابط خانوادگی و الگو قراردادن زندگی حضرت علی (ع) و فاطم زهرا(س) و سیره این دو بزرگوار به عنوان یک الگوی کامل بشری بیان نمود.

در ادامه نیز برادر سید داود موسوی ذاکر اهل بیت به مولودی خوانی و مدح حضرت زهرای اطهر(س) پرداخت و در پایان نیز از برخی برگزیدگان و برندگان مسابقات فرهنگی ویژه خانواده کارکنان تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اعطا شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات