خبرهای داغ:
شهردار همدان گفت: در نظر داریم مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان به عنوان قطب گردشگری شهرستان همدان و کشور شود و خدماتی را در این مجموعه برای کشور داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۲۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا رسولی عصر امروز در آئین افتتاح مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و 8 هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: در شورای اسلامی شهر و شهرداری حدود 22 مجموعه فرهنگی در دستور کار قرار داده شده که بودجه آنها به تصویب رسید.

وی افزود: دیروز مجموعه ولایت که در منطقه حاشیه شهر همدان قرار دارد افتتاح شد و فرهنگسرای مهر چند هفته قبل افتتاح شد و یکسری مجموعه های فرهنگی که در هفته دولت و 22 بهمن ماه افتتاح شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه ما امروز شاهد افتتاح این مجموعه فرهنگی هستیم، گفت: مرکز همایش های بین المللی تالار قرآن در مساحت 1.2 هکتار احداث شده که 14 هزار مترمربع سازه اصلی این مجموعه در سه طبقه است.

وی ادامه داد: این مجموعه یک سالن اصلی دارد که بالغ بر یک هزار و 600 نفر ظرفیت دارد که با پوشش گنبدی است و یک نورپردازی خوبی دارد و دارای عرقچین است که می تواند فضا را از نظر گرمایشی و سرمایشی مجموعه را گرم یا خنک کند که این سالن در فاز بعدی افتتاح می‌شود.

رسولی تأکید کرد: این مجموعه دارای 8 سالن و 22 کلاس درس است که با هماهنگی هایی که با استاندار و نمایندگی ولی فقیه همدان انجام شده یک دانشگاه قرآنی در این مجموعه ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: در نظر داریم این مجموعه به عنوان قطب گردشگری شهرستان همدان و کشور شود و می توانیم خدماتی را در این مجموعه برای کشور داشته باشیم.

شهردار همدان در پایان ابراز داشت: از همه کسانی که در ساخت این مجموعه ما را یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم خادم خوبی برای مردم خوب شهرستان همدان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات