مراسم تجلیل از زحمات یک ساله مدیران بسیج حوزه های مقاومت مرکزی ولیعصر(عج) و حوزه سه ثارالله شامل فرماندهان پایگاه ها ، شورای حوزه ، مربیان صالحین و پیشکسوتان بسیج به همراه خانواده شان شب گذشته در تالار لاله سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۷۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این آیین فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امروز باید بیبنیم در جامعه اسلامی ما غیرت دینی به چه میزان برای مردم اهمیت دارد و امت اسلامی چگونه رفتار و گفتار سیدالشهدا(ع) را در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود پیاده می کنند.
 
وی اذعان کرد: از صدر اسلام و همچنین در واقعه کربلا و حتی امروز انقلاب اسلامی، انسان ها و بخصوص خواص به سه دسته تقسیم شدند، عده ای مسئولیت پذیرند و در قبال تعهد و مسئولیتی که به آنها سپرده شده عملکرد درخشانی دارند و به تکلیف خود عمل می کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از مسئولیت گریزی و انسان های بی تفاوت بعنوان دو آفت مهم جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: در جنگ تبوک پیامبر اکرم(ص) و همچنین واقعه عاشورا از این قبیل افراد کم نبودند که از مسئولیتی که بر دوش انها سپرده شده فرار کردند و از طرفی برخی بی تفاوتها هم به اسلام ضربه زدند، لذا امروز در جامعه اسلامی ما هم از این قبیل افراد کم نداریم و تا جایی در کنار انقلاب می ایستند که برایشان منفعت داشته و در مواقع سختی ها سکوت می کنند، این همان مسئولیت گریزی است.
 
سرهنگ گرایلی ادامه داد: انقلاب اسلامی در راستای احیای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) شکل گرفته و این کشتی همچنان با محوریت ولایت فقیه در طوفان متلاطم دنیا با عزت به حرکت مقتدرانه خود ادامه می دهد.
 
وی بیان داشت: در مسیر این حرکت عده ای بنا به دلایلی مانند دنیا طلبی و منفعت طلبی از قطار انقلاب پیاده می شوند و راه دیگری در پیش گرفته که به هیچ عنوان منجربه عاقبت بخیری برای آنها نشده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: مسئولیت پذیری یکی از ارکان مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است کما اینکه اگر از ابتدای عمر انقلاب همه به مسئولیتشان صحیح و دقیق عمل می کردند به یقین اوضاع کشور بهتر از این بو
ارسال نظرات
پر بیننده ها