سرپرست باشگاه مقاومت گلساپوش یزد از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان در روزهای هفتم تا نهم فروردین ماه در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۴۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرپرست باشگاه مقاومت گلساپوش یزد در مصاحبه بایزدامروز؛ از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان در روزهای هفتم تا نهم فروردین ماه در یزد خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور چهارتیم اسپورتینگ لیسبون پرتقال،لوانته اسپانیا،لوکوموتیو روسیه و مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.

سید حسن میرحسینی اضافه کرد: این مسابقات که به نام مسابقات اروپا-آسیا معروف است، به پیشنهاد باشگاه مقاومت گلساپوش و توسط فدراسیون فوتبال به فدراسیون جهانی اعلام شد که به دلیل رشد قابل توجه فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر با موافقت قرارگرفت

میرحسینی در ادامه با اشاره به این مطلب که برای اخذ این میزبانی نیازمند ورزشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی بودیم اظهار داشت: با حمایت مسئولان استان و مصوبه شورای شهر عملیات استاندارد سازی ورزشگاه محمود آباد با هزینه ای برابر 7میلیارد ریال انجام شد که روزهای پایانی خود را سپری می کند.

وی خاطر نشان کرد : البته عملیات محوطه سازی بیرون ورزشگاه توسط شهرداری منطقه یک در حال انجام است.

سرپرست باشگاه مقاومت گلساپوش در خصوص اسپانسرینگ مسابقات هم گفت: با همکاری فدراسیون جهانی تیم ها با هزینه خود به تهران می آیند سپس هزینه های تهران تا یزد را فدراسیون فوتیال و هزینه های یزد را هم اداره کل ورزش و جوانان استان تقبل کرده است.

میرحسینی با اشاره به پخش زنده این مسابقات خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان میراث فرهنگی در خصوص نصب المان های شاخص استان نظیر بادگیرها اقدامات مناسبی را انجام ندادند که امیدواریم ظرف چند روز آینده این اتفاق بیفتد.

وی درپایان ازمردم ورزش دوست استان یزد برای حضور پرشکوه در ورزشگاه و حمایت از نماینده استان و کشورشان دعوت کرد.

ارسال نظرات