خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس با نام «به یاد بهار» به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در شهرستان نهاوند خبر داد .
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عکس «به یاد بهار» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان شهرستان شامل 60 اثر از عکاسان برگزیده شهرستان است که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه آثار برگزیده از آقایان دکتر رضا احسانی، ذبیح اله حسنوند، یوسف خویشوند، بهروز بحیرایی، محسن سلگی، امیر اسحاقی، سعید مولوی، رضا سلگی، محمد خسروی، شهرام اویسی، محمد حمیدوند و بانوان یلدا وفایی و آستیاژ بحیرایی است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: موضوع این نمایشگاه شامل طبیعت سرسبز شهرستان از سراب‌های خروشان تا ارتفاعات و دشت‌های زیبای نهاوند و منتخبی از آثار تاریخی و مذهبی و اماکن دیدنی و فرهنگی شهرستان است که در قالب آثاری هنری در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در ابعاد 50 * 70 بوده و با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان این محل به عنوان مکانی برای بازدید مسافران و گردشگران به شهرستان معرفی خواهد شد .

مصباح با بیان اینکه عکس ها نقش مهمی در معرفی و شناخت هر مکانی دارند، گفت: عکس ها مکمل نوشته ها هستند و می‌توانند معرف فرهنگ و تمدن ما باشند و هدف ما این است که تاریخ و فرهنگ و قدمت و زیبایی‌های نهاوند را به تصویر کشیده و به همگان بشناسانیم .

وی افزود: این نمایشگاه از 30 اسفند ماه 95 تا 15 فروردین ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم ، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) همه روزه از ساعت 9 الی 13 آماده بازدید عموم مردم است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات