دولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد

دولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد با نظر بیش از یکصدو سی هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم انقلاب اسلامی، دولاند ترامپ رئیس جمهور آمریکا، برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

دولاند ترامپ برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس شد
 با نظر بیش از یکصدو سی هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم  انقلاب اسلامی، دولاند ترامپ رئیس جمهور آمریکا،  برگزیده  جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در این جشنواره که با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار شد، محمد بلباسی برادر پاسدار شهید و مدافع حرم مازندرانی این جایزه را در صحن سالن همایش جا گزاری کرد و سپس به قرائت بیانیه جایزه باروت خیس پرداخت.دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس  در بخشی ازاین بیانیه گفت:ملت آزاده  و مظلوم  با توجه آشکار شدن خباثت و کینه توزی شیطان بزرگ علیه ملت انقلاب اسلامی ایران، پاسخ کلوخ انداز را با  بارانی از سجیل خواهند داد.
 در این برنامه این جایزه توسط پدر سه شهید دفاع مقدس از خرمشهر(ناصر موسوی) و رسول بلباسی  به نماینده پست بین الملل تحویل شد تا به نیابت از ملت انقلابی به دونالد ترامپ رئیس جمهور منحوس امریکا برساند.
جایزه  باروت خیس، کنایه و تمثیلی از تنفر مردم مظلوم، مستضعف و انقلابی جمهوری اسلامی  نسبت به جنایات، کودک کشی، انسان کشی، جرم و سلطه گری شخصیت ها و دولت های استکباری است که امسال به رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت.
 اولین جشنواره جایزه باروت خیس توسط پاسدار مازندرانی و شهید مدافع حرم محمد بلباسی روی صحن برنامه جانمایی گردید که امسال پس از شهادت علمدار اردو های جهادی مازندران این جایزه توسط برادر شهید قائمشهری جانمایی شد.
سردار غلامحسین غیب پرور، تبری  جلسه امشب راهیان نور را تبری جستن از دشمنان انقلاب اسلامی، ائمه معصومین و خدا دانست و اظهار داشت: جایزه باروت خیس مفهوم  و معنایش همانی است که خدا اراده و وعده داد تا زمین را از آن مستضعفین نماید.                 رئیس سازمان بسیج مستضعفین باروت خیس را مترادف شمشر کندی یاد کرد که از نیام یزیدیان بر آمد و سبط پیامبر اسلام(ص) را میان دو نهر با لب تشنه به شهادت رساندند. وی تصریح کرد: گرچه یزیدیان، امام (ع) را به شهادت رساندند اما نتوانستند مانع ترقی اسلام شوند زیرا خون ریخته شده امام حسین(ع) و یاران مظلوم  و مومن، برای اسلام حیات بخش بود  و امروز آزادگان جهان  کندی شمشیر یزیدیان را  درک کرده که نشانه آن با اختصاص جایزه باروت خیس از سوی یک میلیارد مسلمان انقلابی جهان  به ظالمان و مستکبرین، بر همگان آشکار شد. جانشین اسبق فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا  کودک کشی، جنایات، غارت، اسارت و تحقیر ملت ها توسط آمریکا و دونالد ترامپ را اقدامی علیه بشریت برای انحطاط بشر و ملت های انقلاب اسلامی خوتند و ادامه داد: ترامپ و اوباما و دیگر روئسای آمریکا فرقی ندارند و همه آنان در یک کلمه مقابل اسلام، انسانیت، ایثار و اخلاص ایستاده اند و با اراده نا مبارکشان  انحطاط و اضمحلال ملت های انقلاب اسلامی را در هدف دارند. سردار غیب پرور گفت: در طرف مقابل عده ای در جبهه سیدالشهدافریاد آزادگی داشته و صلای رهبر را پاسخ داده  که در واقع در جبهه نور قرار دارند و تازمانی که نام شهدا، انقلابی گری و ندای مرگ بر آمریکا و استکبار مستولی است هرگز راضی به آشتی  ظلمت و نور نخواهند شد.رئیس سازمان بسیج با اشاره به کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم جهان بویژه در یمن، بحرین، و ... این جنایات را برنامه آمریکایی دانست که رژیم سعود نقش عروسک خیمه شب بازی را اجرا کرده و به نام اسلام به جنگ اسلام ناب آمده است.وی با طرح این پرسش که آیا منش پیامبراسلام(ص) کشتار مردم حلب، دمشق، حیفا و تعدی به ناموس مردم بوده
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار