خبرهای داغ:
جهت آمادگی ادارات و مردم باغملک ،جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی باحضور فرماندار،بخشداران،شهرداران و روسای ادارات،نهادها وسازمانها درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۷۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک،آنچه دراین جلسه بیش از همه چیز قابل توجه بود، نبود رئیس اداره میراث فرهنگی به عنوان دبیر جلسه که با توجه به استعفای رئیس قبلی درحال حاضر بیش از یک ماه است که بدون سرپرست اداره می شود.

درابتدای جلسه مجید صالحی فرماندار شهرستان باغملک ضمن اشاره به مهمان پذیر بودن شهرستان باغملک گفت:باتوجه به این که شهرستان باغملک دارای مناطق گردشگری وزیارتی ،سیاحتی است همه ساله پذیرای تعداد زیادی از میهمانان نوروزی از سراسر کشور است.

صالحی درادامه بیان داشت:در این برهه زمانی که تمام نگاه ها به سمت مناطق گردشگر پذیر است باید با تلاش خود جلوی بروز هرگونه مشکل را بگیرم وازتمامی ادرات، نهادها وسازمانها انتظار می رود که نهایت همکاری را در جهت آماده سازی فضای شهرستان  ازهر لحاظ داشته باشند.

فرماندار باغملک تصریح کرد:قطعا همکاری وتعامل دستگاه های مختلف دراجرای برنامه ها در ایام نوروز وتعطیلات بسیار مهم بوده وموجب رضایتمندی مسافرین نوروزی خواهد بود واز تمامی آنها خواست که کشیک ۲۴ساعته خود را تا پایان تعطیلات فعال کنند.

درادامه ی این جلسه اعضای ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی هرکدام به صورت مجزا به ارائه گزارش وفعالیت های انجام شده ،درحال انجام وپیش بینی شده برای استقبال از مسافرین نورزی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها