خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی رشد گفت: 70 نفر از جهادگران در بخش های فرهنگی، عمرانی و علمی در عرصه های مشاوره، بهداشت دندان ودهان، پخش لوازم التحریر، مواد غذایی والبسه در بین دانش آموزان و خانواده های محروم منطقه درح سربیشه فعالیت انجام می دهند.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

وحید حاجی محمد علی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه گروه جهادی رشد بیش از یک دهه است که در مناطق محروم کشور فعالیت جهادی و خدمت رسانی انجام می دهد، اظهارداشت: این گروه جهادی چندین سال است که در استان خراسان جنوبی در شهرستانهای درمیان، نهبندان و سربیشه فعالت انجام می دهد.

مسئول گروه جهادی رشد با بیان اینکه امسال گروه جهادی بانوان نیز فعال شده است، افزود: تیم بانوان در روستاهای همت آباد و اسکیونگ شهرستان سربیشه در عرصه های فرهنگی، مشاوره به بانوان، بهداشت دهان و دندان و پخش ارزاق ، البسه وتوزیع مواد بهداشتی در بین دانش آموزان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه مدت چهار سال است در روستاهای درح و بخش درح شهرستان سربیشه فعالیت می کنیم، افزود: اردوی جهادی رشد تا کنون در طی این چهارسال در این شهرستان فعالیت و خدمت رسانی انجام داده است.

حاج محمدعلی با بیان اینکه دو کامیون البسه با همکاری بسیج سازندگی سربیشه و کمیته امداد درح برای محرومین روستاهای این شهرستان پخش گردید، افزود: توزیع ارزاق در بین محرومین روستاهای بخش درح از دیگر اقدامات این گروه جهادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تیم علمی گروه جهادی رشد در روستاهای مود متشکل از 15 نفر از دانشجویان و معلمین در حال فعالیت هستند، گفت: این تیم علمی جهادی برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور شرکت کنند کلاس های علمی گذاشته است و در حال حاضر در دبیرستان آمنه مود فعالیت میکنند.

این جهادگر اردوهای جهادی عنوان کرد: دانش آموزان بعد از اتمام کار این گروه جهادی و با هدف بالا بردن سطح علمی آنها از طریق فضای مجازی فعالیت میکند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد : تیم عمرانی نیز از جهادگران گروه جهادی رشد دربخش درح مشغول فعالیت عمرانی در ساخت خوابگاه دانش آموزی و ساخت حمام روستای شورکه هستند.

مسئول گروه جهادی رشد افزود: 70 نفر از جهادگران این گروه جهادی در بخش های فرهنگی، عمرانی و علمی در عرصه های مشاوره، بهداشت دندان ودهان، پخش لوازم التحریر، مواد غذایی والبسه در بین دانش آموزان و خانواده های محروم مناطق درح سربیشه فعالیت انجام می دهند.

گفتنی است، گروه جهادی رشد در منطقه درح، مود و مرکزی شهرستان سربیشه کار خود را از 20 اسفند آغاز و تا 28 اسفند ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها