رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز برخی افراد با بی‎تدبیری که در برخی از مسائل دارند، زمینه برای امیدواری جریان‎های فتنه‎گر و معاند نظام در خارج از کشور فراهم می‎کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران در حمایت از اصلاح‎طلبان و سران فتنه عنوان کرد: برخی افراد با بی‎تدبیری زمینه ای برای امیدواری جریان‎های فتنه‎گر و معاند نظام در خارج از کشور فراهم می‎کنند.
 
پژمان‌فر در ادامه این مطلب تاکید کرد:  جریان‎هایی که در چارچوب این نظام زندگی می‎کنند باید کاری کنند که دشمنان این نظام به هیچ وجه امیدی به پیگیری مسائل خودشان و دخالت در کشور ما نداشته باشند.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس بیان داشت: طبیعتا اگر جریانی خودش را در چارچوب نظام حفظ می داند باید نسبت به این موضع‎گیری‎ها نیز احساس نگرانی داشته باشد واکنش نشان دهد؛ ایستادن در صف جریان‎هایی که مخالف و معاند نظام هستند طبیعتا با چارچوبی که برخی از این افراد اعلام می‎کنند مغایرت دارد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه خاظرنشان کرد: انتظار ما از جریان‎هایی که مدعی هستند در چارچوب این نظام قرار دارند این است که در مقابل اظهارات معاندان سکوت نکنند و در مقابل شیطنت‎هایی که صورت می‎گیرد حتما موضع‎گیری قاطعی داشته باشند و با سکوت خود آب به آسیاب دشمن نریزند.
ارسال نظرات