بازخوانی مواضع امام خامنه‌ای

کسانی که "بسیج" را به تندروی و افراطی‌گری متّهم می‌کنند تکمیل کنندگان نفوذ هستند

سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج هر روز بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره عملکرد، مواضع و کارکرد بسیج را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۳۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج هر روز بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره عملکرد، مواضع و کارکرد بسیج را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان گردان‌های بسیج (4/آذر/1394) فرمودند: اینهایی که در بخشهای مختلف، با زبانهای مختلف، بسیج را متّهم میکنند به تندروی، به افراطی‌گری و چه و چه و چه، دارند در واقع نفوذ را تکمیل میکنند؛ پروژه‌ی نفوذ به‌وسیله‌ی اینها دارد تکمیل میشود؛ چون بسیج جزو آن خاک‌ریزهای مستحکم است؛ بسیج یک خاک‌ریز مستحکمی است؛ این خاک‌ریز را نباید سست کرد.

ایشان افزودند: من توصیه میکنم، نصیحت میکنم به همه‌ی افرادی که جایگاهی دارند برای حرف زدن و میتوانند حرف بزنند، سعی نکنند اصالتهای کشور را، بنیانهای اساسی انقلاب را تضعیف کنند؛ تا کسی از اصالتها گفت، فوراً نگویند ایشان دارد تندروی میکند یا افراطی‌گری میکند، یا چه میکند، یا جناحی‌گری حرف [میزند]؛ نه، این‌جوری نیست. اصالتها را تخطئه نکنند، تهمت افراطی‌گری نزنند؛ بیّنات انقلاب را انکار نکنند؛ بیّناتی در انقلاب هست؛ واضحاتی، محکماتی در انقلاب هست. خب، این بیست و چند جلد بیانات امام است؛ امام مظهر انقلاب بود، امام سخنگوی انقلاب بود، مبیّن حقایق انقلاب بود. خب نگاه کنند و ببینند امام بر روی چه چیزهایی تکیّه میکرد. بیّنات انقلاب را انکار نکنند؛ این، آن چیزهایی است که مهم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار