نماینده مردم همدان گفت: اگر بتوانیم تفکر بسیجی را رشد دهیم به همان میزان باعث رشد کشور و رونق اقتصادی و شکوفایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۰۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رییس کمیسیون تلفیق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزای بسیج گفت: بسیج یک تفکر و یک اندیشه است، تفکری که صادقانه در خدمت نظام است و بیشترین تلاش و کوشش را انجام و کمترین توقع و انتظار از نظام و انقلاب را دارد ، بسیجی و تفکر بسیجی یعنی اینکه عاشقانه و صادقانه در خدمت مردم باشیم.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی تبعیت از اسلام ناب و دنباله روی از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و به سیره آنها عمل کردن؛ وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند همه باید بسیجی باشند، باید به جایی برسیم که همه  امورات مملکت با بسیج حل شود . 

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با تفکر بسیجی حل می شود و همه نهادها باید بسیجی وار فکر کنند؛ در واقع تمامی سیاست هایی که امروز برای کشور نوشته شده است باید با تفکر بسیجی مرتفع شود.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: مشکلات رونق اقتصادی چیزی نیست که حل نشود اما متاسفانه روحیه بسیجی در مسئولان کمتر دیده و این مهم باعث شده است تا خیلی از کارها ضعیف در صحنه وارد  و خود به  خود کارها نقص پیدا کند.

حاجی بابایی تاکید کرد: اگر بتوانیم تفکر بسیجی را رشد دهیم به همان میزان کشور رشد خواهد کرد؛ امروزه بسیج یک نیرو و استعداد بالا و درخشانی است که اگر این  نیرو را بکار گیریم شاهد بسیاری از شکوفایی ها خواهیم بود.


ارسال نظرات