مسوول موسسه خدمات علمی و اموزشی رزمندگان اسلام ؛
کوه بر گفت: امسال با تصمیم مسوولین موسسه رزمندگان اردو به صورت قطبی برگزارمیگردد، که در همین راستا استان البرز به عنوان استان قطب میزبان دانش اموزان دختر از استانهای قم، قزوین، سمنان، تهران، زنجان میباشد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۸۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طرح کشوری آیه های تمدن با بورسیه بیش از صد هزار دانش آموز نخبه بسیجی در سراسر کشور اجرا میشود.
 
طرح کشوری آیه های تمدن با میزبانی استان البرز برگزار میشود 
 
کوه بر مسوول موسسه خدمات علمی و اموزشی رزمندگان اسلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان از کلاس هفتم تا چهارم دبیرستان بورسیه شده و از خدمات آزمون، کلاس، کتاب ، مشاوره وراهنمایی بهره مند میشوند.

وی  افزود: یکی از خدمات ویژه در این طرح برگزاری اردوهای علمی و مشاوره نوروزی در پایه های سوم و چهارم دبیرستان میباشد.

کوه بر با بیان اینکه در این دوره های علمی که با حضور برجسته ترین اساتید بسیجی برگزار میگردد تصریح کرد: کلاس های نکته و تست، مشاوره های فردی و گروهی، جزوات آموزشی ویژه دوران طلایی نوروز و فرصت مطالعاتی با حضور مشاورین استانی و کشوری پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال های گذشته این اردو به صورت متمرکز و در شهر تهران برگزار میشد بیان داشت: امسال با تصمیم مسوولین موسسه رزمندگان اردو به صورت قطبی برگزارمیگردد،  که در همین راستا استان البرز به عنوان استان قطب میزبان دانش اموزان دختر از استانهای قم، قزوین، سمنان، تهران، زنجان میباشد.
 
کوه بر گفت: پذیرش اکثر دانش آموزان از 23 اسفند ماه صورت گرفته و در 24 اسفند ماه افتتاحیه و 28 اختتامیه این دوره انجام خواهد شد.
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها