همایش مجمع بسیج استان کردستان برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:مجمع بسیج ظرفیتی در جهت شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز مجمع عالی بسیج استان در سال 95 با حضور مسئولین سپاه استان، اقشار مجامع بسیج استان و جمعی از نخبگان بسیجی و افراد صاحب فکر و اندیشه با هدف بیان راهكارهاي مسائل و مشکلات کلان جامعه در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرهنگی-سیاسی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد.
سردار حمزه فلاح در این همایش اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیجیان باید ایفای نقش‌های مختلفی در آبادانی کشور نقش‌آفرین باشند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در بسیاری از زمینه‌ها ظرفیت حضور بسیجیان وجود دارد.

فلاح در ادامه با اشاره به فعالیت کار گروه‌های بسیج افزود: کارگروه‌های مختلف با تحقیق و بررسی آسیب‌ها را در جامعه شناسایی نموده اند و مسوولین باید در راستای رفع این مشکلات برآیند.

 به کارگروه‌های زن و خانواده و کارگروه صنعت بسیج در استان اشاره کرد و افزود: با فعالیت این کارگروه‌ها در استان می‌توان مشکلات را شناسایی و شفاف‌سازی کرد تا در مورد رفع آن چاره اندیشی شود.

فلاح اظهار داشت: سپاه این توانمندی و ظرفیت را دارد که به همه عرصه‌ها ورود و مشکلات را شناسایی و راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات را ارائه و اجرا کند.

سیدعلی اصغر حسینی رئیس مجمع بسیج استان کردستان نیز مردمی بودن را از ویژگی‌های اصلی بسیج دانست و اظهار کرد: رفع مشکلات و آسیب‌های جامعه، تبدیل مشکلات به صورت مساله و تبدیل این مسائل به راهکار و بیان در بین نیرو‌های تخصصی از دیگر مباحث مهمی و اولویت‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق جناحی و حزبی خاصی نیست بلکه مردمی است؛ گفت: بسیج همواره چه در گذشته و چه در آینده با قوت در جهت پیشرفت و بهبود وضع رفاه جامعه تلاش می کند.

ارسال نظرات