رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد گفت: 30 واحد نانوايی كشيک در ايام نوروز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۳۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس اتحادیه صنف نانوایان اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 30 نانوایی برای فاصله زمانی 28 اسفند تا 15 فروردین ماه جهت خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی تعیین شده که به صورت کشیک پخت خواهند داشت.

جلال پیروزفر اظهار داشت: این واحدها که با نصب بنر یا پارچه مشخص می شوند؛ در ورودی و خروجی ها، محلات پر رفت و آمد و مناطق مختلف شهر قرار دارند و باید تا ساعات پایانی شب جوابگوی مردم باشند.

وی اذعان داشت: از سوی اتحادیه برای نانوایی‌های کشیک سهمیه ویژه آرد تعیین شده و شرکت غله نیز باید آن را در اختیار نانوایی‌های قرار دهد. علاوه بر این اتحادیه، شرکت غله و کارخانه آرد نیز کشیک دارند تا در صورت بروز هر نوع مشکل و یا کمبودی آن را رفع کنند.

پیروزفر با بیان این که مشکلی از نظر کمبود آرد وجود ندارد افزود: در ایام نوروز، شش بازرس بر نانوایی های کشیک نظارت دارند و علاوه بر بازرسی از مغازه ها اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد به اتحادیه منعکس خواهند کرد.

وی در خصوص فعالیت سایر نانوایی ها در ایام نوروز گفت: روند فعالیت سایر نانوایی ها در تعطیلات سال نو مانند سایر ایام سال است و تنها در روز مجاز تعطیلی خود می توانند پخت نداشته باشند و مجاز به تعطیلی در سایر روزها نیستند.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزددر خصوص ایجاد واحدهای سیار نانوایی در سطح شهر گفت: با توجه به وجود واحدهای نانوایی در نقاط مختلف شهر و فعالیت آن ها در ایام نوروز نیازی به واحدهای سیار نیست. خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده است مردم و مسافران نوروزی در تهیه نان مشکلی نخواهند داشت.

ارسال نظرات