مراسم جشن میلاد کوثر به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و همایش گردان های رزمی فتح با حضور سه هزار نفر از خواهران بسیجی تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ، در مراسم جشن میلاد کوثر که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) صبح امروز در سالن امام علی (ع) ستاد کل سپاه برگزار شد سه هزار نفر از خواهران بسیجی گردان های ورزشی فتح و پایگاه های نواحی مقاومت بسیج خواهران مناطق 22 گانه تهران بزرگ حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله  (ص) با اشاره به جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت :‌ الگوی دختران و زنان کشورمان حضرت فاطمه(س) است و بانوان کشورمان به تأسی از بانوی دو عالم در همه عرصه ها پیشرو و موفق هستند.
وی افزود: حضرت زهرا(س) شخصیتی بی بدیل،‏ بی مانند و همواره پیرو و مدافع ولایت بود.
مسئول نمایندگی سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تصریح کرد: بسیجی واقعی به معنای واقعی باید تابع ولایت و مسلط به مسایل روز باشد.
وی گفت: حضرت زهرا(س) همواره مسایل پیرامون جامعه خویش را رصد می کرد و دختران و زنان بسیجی هم باید از این رویه پیروی کنند.
حجت الاسلام گواهی بصیرت را لازمه تفکر بسیجی دانست و افزود: دشمن نظام اسلامی ایران منافقانه عمل می کند و بانوان بسیجی باید با بصیرت و بینش ویژه فرزندان خود را تربیت کنند.
در ادامه این مراسم بیش از 2 هزار نفر از دختران و زنان بسیجی  به اجرای حرکات رزمی پرداختند و از 6 نفر نخبه بسیجی که در رشته های مختلف علمی‏‌ ، قرآنی، ورزشی و پژوهشی حائز رتبه شده بودند تقدیر به عمل آمد.
سخنرانی سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) و ارائه گزارش فعالیت های بسیج خواهران توسط مسئول بسیج جامعه زنان تهران بزرگ از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات