فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اعتقادات ملت بزرگ ایران اسلامی عامل محکمی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۱۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ماکو، مقاومت‌گرایی را رمز پایداری و پیروزی ایران اسلامی در برابر نظام سلطه عنوان کرد و گفت: در کنار انقلاب اسلامی به تبعیت از نظام اسلامی نهضت‌های عدالت خواه هم خود را ملزم به مبارزه با استکبار می‌دانند.

وی از جان‌گذشتگی ملت، دفاع از ارزش‌های مبتنی بر دین ، انقلاب و ارزش‌های ملی و وحدت کلمه را سه عامل اصلی ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار دانست و افزود: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بسیار تلاش دارد ملت انقلابی را با انواع ترفند از این سه عامل دور کند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه باور و اعتقادات دینی ملت ایران اسلامی عامل و سدی محکم در برابر دشمنان نظام است خاطر نشان ساخت: دشمن به بهانه های مختلف می خواهد با ائتلاف جهانی بر علیه کشورمان این وحدت و اتحاد در نظام اسلامی را به خیال خود از بین ببرد.

خرم در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای برای توقف نظام اسلامی و دستاوردهای آن در جهان است که موضوع برجام، قدرت موشکی، حقوق بشر و تروریسم و حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم را به دنبال مذاکرات، دستاویزی برای فشار بیشتر به کشورمان به کار می برد.

وی وحدت را تنها عاملی در برابر توطئه‌های دشمنان برشمرد و به موضوع اقتصاد مقاومتی و سفارش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با انگیزه جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی را که بر مردم فشار می‌آورد با برنامه مشخص حل و فصل کنند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو با بیان اینکه امروز سپاه در کشور محبوب قلب‌هاست، گفت: مردمی بودن از مهم‌ترین شاخص‌های سپاه است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ولایی بودن، عشق به ولایت و پایبندی به ارزش‌ها را از ویژگی‌های سپاه در کشور نام برد و افزود : نقش سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب، دفاع مقدس و در حال حاضر دفاع از حریم اهل بیت بر کسی پوشیده نیست.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاشهای سرهنگ طالبی فرمانده سابق سپاه ماکو سرهنگ باقرلو به عنوان فرمانده جدید سپاه ماکو معرفی شد.

ارسال نظرات