خبرهای داغ:
انفجار ظهر امروز یک واحد مسکونی در مشهد پنج مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ساعت ۱۲:۵۴ ظهر امروز حادثه ای مبنی بر انفجار منزل مسکونی در بلوار حجاب به سامانه تلفنی ۱۲۵ آتش نشانی مشهد اعلام شد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد با دریافت این خبر آتش نشانان و نجات گران دو ایستگاه مجاور را به همراه تجهیزات اطفایی کامل روانه محل حادثه کرد و اتوبوس اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده است.

بر اساس گزارش اولیه ای که شهروندان در تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام کرده اند، انفجار توام با حریق بوده و کانون آن طبقه اول یک ساختمان مسکونی سه طبقه است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار مهر گفت: انفجار یک واحد مسکونی در بلوار حجاب، ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

رضا وفایی نژاد افزود: به محض اعلام وقوع حادثه به سامانه ۱۱۵، عوامل اورژانس خود را به محل حادثه رسانده و خدمات اولیه درمانی را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: دو نفر از مجروحان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) و دو نیز دیگر هم به بیمارستان مهرگان مشهد منقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: یک نفر از مصدومان حادثه انفجار در منزل مسکونی نیز به صورت سرپایی درمان و ترخیص شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها