خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه نگاه به غرب نگران‌کننده است، گفت: جنگ اقتصادی و جنگ نرم امروز نیز نیازمند فرماندهانی با روحیه دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۵۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
نگاه به غرب نگران‌کننده است/ جنگ نرم نیازمند فرماندهانی با روحیه دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در نهمین یادواره شهدای شهر صالح‌آباد با اشاره به تقریظ چند کتاب دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به این امر مسئولیت ما و استان سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه هر ساله در همدان بالغ بر 500 یادواره شهدا برگزار می‌شود، گفت: این محافل بسیار اثرات عجیبی دارد و آن ارتباط قلبی که با ائمه اطهار(ع) برقرار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه یادواره‌ها حرکتی در برابر تهدیدهای دشمن است، افزود: 225 هزار شهید تقدیم کردیم و توانستیم از توطئه بزرگ دشمن عبور کنیم و آن جنگ سخت را پشت سر گذاشتیم ولی امروز دوباره با همان استکبار در جنگ هستیم اما در جنگ نرم قرار داریم.

وی با بیان اینکه در این جنگ نیز نیاز به فرماندهانی با روحیه دوران دفاع مقدس داریم، گفت: باید خصوصیات و دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ کنیم.

مجیدی ابراز داشت: جنگ اقتصادی فرماندهی می خواهد با همان روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس چراکه جنگ نرم نیز نیازمند کسانی است که در برابر دشمنان ایستاده و آن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان خود پیشرو بودند و دیگران نیز به دنبال آنها حرکت می کردند و این گونه نبود که در پشت جبهه‌ها بایستند و به دیگران بگویند شما جلو بروید تا ما نیز بیاییم و جامعه امروز ما نیاز به همان روحیه برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروزه کسی که مسئولیت جنگ فرهنگی و اقتصادی را بر عهده گرفته اگر برای حل آن نگاهش به بیرون رفت شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس برخی در فضایی قرار گرفتند که مجبور بودند با دست خالی بجنگند و با تکیه بر توان خود به دفاع بپردازند، امروز نیز باید اینگونه باشد و بر توان داخلی تکیه کرد.

مجیدی با بیان اینکه نگاه به غرب نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: امروز بصیرت لازم و ضروری است و باید آمادگی داشته باشیم تا در طی راه شهدا انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات