رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در مجمع بسیج کلیبر با اشاره به اینکه ثبات سیاسی و امنیتی هر کشوری تابع اقتصاد آن است، گفت: با اقتصاد پویا می شود به مقابله با آسیب های اجتماعی پرداخت چراکه دو عامل تولید و مصرف در رسیدن کشور به اقتصاد پویا نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۸۸۳۸۵۳۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدصفر قائمی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، سه عنصر فرهنگ، اقتصاد و دانش را از علل قدرتمندی کشور برشمرد و افزود: در سایه انقلاب اسلامی دارای فرهنگ غنی اسلامی هستیم و از نظر دانش هم پیشرفت های قابل قبولی انجام گرفته ولی در بحث اقتصاد باید بیشتر توجه شود و این جز با اقتصاد مقاومتی میسر نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم در برابر تکانه های کشور های بیگانه و متکی به تولید داخل و حذف مصارف زاید و دوری از اشرافی گری باشیم.

قائمی اظهار داشت: در بحث محرومیت زدایی برابر فرمان مقام معظم رهبری بسیج بیش از 800 دهستان محروم شناسایی کرده و قصد دارد در بیش از 100دهستان کارهای عمران و آبادانی و محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار دهد که دهستان مشه پاره شهرستان کلیبر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

حاتمی؛ فرمانده سپاه کلیبر نیز در این مجمع ضمن اشاره به علل محرمیت دهستان مشه پاره و شمردن مشکلات این دهستان گفت: البته کارهای خوبی هم صورت گرفته است ولی ما نباید به خاطر کارهای انجام شده سر مردم منت بگذاریم چرا که حق مردم است که به آن ها خدمات کافی ارایه شود و این وظیفه دولت و دیگر دست اندرکاران است که خدمت رسانی کنند و ما باید کارهای انجام نشده و مورد نیاز مردم را پیگیری و حل کنیم.

خدابخش؛ فرماندار کلیبر نیز در سخنانی گزارشی از کارهای انجام شده در جهت محرومیت زدایی از منطقه را ارایه داد و گفت: تمام تلاش ما این است که خدمات را به روستاها و مناطق محروم ببریم ولی گاها مشکلاتی همچون تامین بودجه مانع هستند.

ارسال نظرات