در آستانه فرا رسیدن سال جدید؛

توزیع بیش از 200 بسته مهربانی در شهرستان بروجن

افزون بر 200 بسته مهربانی به مناسبت فرارسیدن سال نو در بین خانواده های تحت پوشش و مددجویان شهرستان بروجن توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۶۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها اقدام به توزیع بسته های مهربانی در بین اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوششش این موسسه خیریه در شهرستان بروجن کرد.

سیده کبری حسینی گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته بسته های عیدانه با همت و همکاری مردم نوع دوست و خیرین ، اقدام به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مالی و مایحتاج نوروزی برای نیازمندان تحت پوشش این خیریه نموده است.

حسینی افزود: بسته های مهربانی به خانواده‌های نیازمند، بی‌سرپرست، بدسرپرست، ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های دارای مشکلات اقتصادی و کسانی که تحت پوشش هیچ یک از نهادها و موسسات خیریه نباشند مشمول دریافت این بسته عیدانه هستند.

مدیر سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها بروجن با تقدیر و تشکر از خیرین در همراهی با این موسسه خیریه برای دستگیری از نیازمندان، افزود: برای تهیه سبد عیدانه این خانوارها در مجموع بیش از ۸۰ میلیون ریال با کمک خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

وی گفت: بسته های مهربانی ویژه عیدانه شامل مواد غذایی ، پوشاک ، کیف و کفش و آجیل و خشکبار عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰بسته تهیه و در حال توزیع بین نیازمندان شهرستان بروجن است.

حسینی ارزش بسته های مهربانی نوروزی این موسسه را بیش از چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کار خداپسندانه با تأسی از سیره اهل بیت(ع) و با هدف ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه و حفظ کرامت انسانی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه انجام می‌شود.

به گفته وی این مؤسسه در حال حاضر بیش از ۳۷۴ خانواده نیازمند واجد شرایط را تحت پوشش دارد و با كمك‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین، بخشی از ارزاق، پوشاك، دارو، هزینه تعمیر منزل و كمك هزینه تحصیلی خانواده‌های بی‌بضاعت را تأمین كند.

مدیر سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها بروجن خاطرنشان کرد: این مؤسسه آمادگی دارد كه نذورات طول سال مردم شهرستان را تحویل گرفته و برای مستمندان هزینه كند.

وی تصریح کرد: در همه ایام سال به ویژه ایام شادی، همه ما وظیفه داریم تا در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که خیرین نیکوکار همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

به گزارش بسیج، سازمان ملی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‏ ها به مرکزیت شهر مقدس مشهد در سال ۱۳۸۰ تاسیس گردیده است و در سطح ملی فعالیت دارد که تاکنون ۳۵۰شعبه در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشند ، و با هدف شناسایی اقشار آسیب پذیر جامعه و کمک رسانی و محرومیت زدایی تاسیس گردیده است. شعبه شهرستان بروجن در سال ۱۳۹۲راه اندازی شده است و تاکنون بیش ۶۵۰خانوار مددجو تحت پوشش این شعبه قرار دارد.


ارسال نظرات