دعوت دادستان کاشمر از مردم انقلابی نیشابور برای سامان دادن به وضعیت بی حجابی در این شهرستان

دادستان کاشمر با اشاره به هدف دشمن از رواج بی حجابی و فحشا در جامعه اسلامی، از مردم نشابور جهت سامان دهی بی حجابی در این شهرستان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۴۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین میدانی در نخستین یادواره 6شهید روستای محسن اباد  با بیان اینکه درکاشمر مصوبه حجاب وعفاف  تصویب شده و در حال اجراست، افزود: آیا در کشور جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون هزاران شهیدان است نمی توانیم بگوییم شرط تحصیل، کار در ادارات و ازمایشگاه ها حجاب است.
 
وی با ابراز تاسف از حجاب برخی خانم های شاغل در ادارات  عنوان کرد: درآزمایشگاه ها و مراکز درمانی گویی یک عروسک  کار می کند.
 
میدانی تاکید کرد: نگذارید قضیه به جایی برسد که بگوییم با چه کسی برخورد کنیم ! بازداشت و مجازات جواب نمی دهد و باید عزم ملی در این جبهه صورت گیرد.
 
وی خاطر نشان ساخت: اگر محیط های بسته را کنترل کنیم  می توانیم  برای سایرن ارباب رجوع ها ابلاغ کنیم.
 
دادستان شهرستان کاشمر پیشنهادکرد: همایشهایی با محوریت حجاب و عفاف در نیشابور باید برگزار شود.
 
دادستان کاشمر در ادامه عنوان کرد: فضای مجازی شمشیر دو دم است؛ امروز دیگه سانسور مطرح نیست امروز اگر دشمن به این نتیجه رسیده  که با رواج فساد و فحشا و بی بندوباری بین زن و مردم و می تواند به نتیجه برسد پس ما هم در مقابله این اقدام باید یک حرکتی جدی بکنیم.
 
وی تصریح کرد: چیزی جز اتحاد و همدلی ما را در جنگ پیروز نکرد امروز هم همین امر سبب پیروزی در این جنگ فرهنگی می باشد.
 
میدانی افزود: امروز دشمن به دنبال این است که فرهنگ ایثار و شهادت را از شما بگیرد دیروز جنگ نظامی بود امروز جنگ فرهنگ واعتقادات وجنگ نرم است.
 
وی خاطر نشان ساخت: دشمن می داند تاوقتی این رهبر اگاه که خون و شجاعت امام حسین(ع) در رگ های او جاری است، باشد و تا وقتی ملت و مردم پشتیبان این رهبر باشند هیچ خطری  نمی تواند مارا تهدید کند. 
 
مدانی ادامه داد: شهدا در یک معامله پرسود باخداوند شرکت کردند  معامله ای که یک ذره زیانی درآن نیست، طرف معامله خداوند است وکالایی که تقدیم کردند جان است؛ شهدا این جان را درطبق اخلاص گذاشتند.
 
 خاطرنشان می شود؛ این روستا 5 شهیدمرادعلی، رحمت الله، حسن، محمدحسن محسنی و محمدقدمگاهی را در دوران دفاع مقدس و شهید غلامعلی شاهین را در منای تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار