خبرهای داغ:
بابایی با بیان اینکه همه ی ما مدیون ایثارگری شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آن ها هستیم، خدمت به خانواده های معظم شهدا و فرهنگیان فرزند شهید را یکی از اصلی ترین وظایف برشمرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۲۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، تعداد ۲۶ نفر از فرهنگیان فرزند شهید در شهرستان برخوار طی مراسمی تجلیل شدند.

نریمانی مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان برخوار در این مراسم ضمن خیرمقدم، در خصوص مقام شامخ شهدا مطالبی را عنوان و بر لزوم پیروی از راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز با بیان اینکه همه ی ما مدیون ایثارگری شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آن ها هستیم، خدمت به خانواده های معظم شهدا و فرهنگیان فرزند شهید را یکی از اصلی ترین وظایف برشمرد.

علی بابایی افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آن ها پاداش و اجر بزرگی نزد خداوند دارند که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست اما ما  نیز برحسب وظیفه و از روی قدرشناسی و قدردانی و به پاس تکریم و گرامیداشت این عزیزان باید با آن ها دیدار کرده و پای سخنان آن ها بنشینیم.

وی خدمت کردن به این عزیزان را کوچکترین کاری دانست که در برابر آن همه جان فشانی و ایثارگری شهدا ما باید انجام دهیم.

خاطره گویی توسط فرهنگیان فرزند شهید، اجرای سرود و سخنرانی امام جمعه شهر دولت آباد از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم انجام شد.

این مراسم به همت کانون بسیج فرهنگیان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برخوار در تالار موج شهر دولت آباد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها