خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سخنان استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان از اصالت کافی برخوردار نبوده و اعتقادات مردم را جریحه دار کرده است، عذرخواهی در فرهنگ اسلامی جایگاه مطلوبی دارد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۱۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

رضا رجب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به سخنان سخیف استاندار در جمع هنرمندان اظهارداشت: باتوجه به اینکه بیش از 20 روز از این موضوع می گذرد استاندار عذرخواهی نکرده است.

کارشناس مسائل سیاسی از شهرستان قاین گفت: آقای پرویزی در سخنان اخیر خود نپذیرفته است که چنین سخنانی گفته و هنوز عذرخواهی هم نکرده است.

وی با بیان اینکه تغییر و تعدیل استاندار به دو منظور انجام می شود ، افزود: خراسان جنوبی از نظر اعتقادی رتبه نخست را دارد که آقای پرویزی در جمع هنرمندان فضای بومی این منطقه را با فضایی که در آنجا زندگی کرده است مقایسه کرده که احتمالا این نمی تواند دلیل باشد .

رجب پور عنوان داشت : آقای پرویزی در ابتدای مسئولیت خود به عنوان استاندار خراسان جنوبی برخی از فرمانداران را به صورت پیامکی عزل کردند. متاسفانه شهرستان فردوس در هشت ماه اخیر هنوز فرماندار ندارد.

پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه استاندار خراسان جنوبی در جلسه ای می گوید که در آستانه انتخابات باید یادواره های شهداء کم برگزار شود و این یادواره ها کیفیت ندارد، افزود: این یادواره ها به صورت اقشار و صنوف مختلف برگزار  و جا و مکان برگزاری آن متفاوت است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه استاندار خراسان جنوبی با صحبت های سخیف خود در جمع هنرمندان هنوز عذر خواهی نکرده و سخنانش از اصالت کافی نیز برخوردار نبوده و اعتقادات مردم را جریحه دار کرده است، افزود: عذرخواهی در فرهنگ اسلامی جایگاه مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه کسی مخالف شادی و کنسرت مطلوب نیست، گفت: برخی از اعمال وکردار در عموم پسندیده نمی باشد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به تحصن ائمه جمعه، علماء و طلاب حوزه های علمیه استان در مدرسه علمیه سفیران امید در بیرجند گفت: نماینده ولی فقیه در استان این تحصن را تایید کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها