خبرهای داغ:
همزمان با روز بزرگداشت شهدا

مادران و همسران شهدای سین برخوار تجلیل شدند

مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۱۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر سین، فرمانده و جانشین ناحیه ممقاومت بسیج سپاه برخوار و نیروی انتظامی شهرستان و مسئولان بنیاد شهید شهرستان در گلزار شهدای شهر سین برخوار برگزار شد.

یک کارشناس دینی در این مراسم در خصوص حضرت ام البنین علیه السلام و شخصیت این بانوی بزرگوار سخنرانی کرد و با اشاره به جایگاه مادران شهدا در دوران اعزام به جبهه ی فرزندان شهید خود، گفت: صبر و استقامت مادران شهدا در برهه های مختلف جنگ و در زمان شنیدن خبر شهادت فرزندانشان، همه نشات گرفته از الگویی بود که این مادران از حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین گرفته بودند.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در ادامه به داستان مادر سه شهیدی که نزد حضرت امام خمینی (ره) و اشک امام خمینی از صبر این مادر جاری شد اشاره کرد و گفت: «ایثار» و «صبر» مادران و خانواده های شهدا برای همه ی مردم در همه ی عرصه ها مثال زدنی و قابل ستایش است.
مداحی حاج مجید صابری رئیس سازمان بسیج مداحان استان اصفهان و تجلیل از کلیه مادران و همسران شهدا، در ادامه انجام شد.
این برنامه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سین، هیئت امنای گلستان شهدای سین و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار برگزار شد.

ارسال نظرات