رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، فرهنگ شهادت‌طلبی را کارآمدترین و مؤثرترین عنصر در پیشبرد اهداف و حفظ ارزش‌ها و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی دانست.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۰۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در حاشیه دیدار با خانواده شهدا به مناسبت روز شهدا (سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی برتاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی) گفت: شهدا حامیان انقلاب اسلامی هستند که شجاعت، شهامت و رشادت را در سایه تدبیر و هدایت‌های پیامبر‌گونه امام شهیدان به کار گرفته و تا پای جان و تحقق و استقرار حکومت اسلامی ایستادند و با جاری کردن احکام نورانی اسلام و قرآن در جامعه، انسان را به درجه رفیع خلیفه‌اللهی و عبودیت محض ، مرتبه انسان کامل و به هدف نهایی آفرینش برسانند.

گرجی اظهار کرد: عمل به وصیت‌نامه شهدا تنها خواندن و صحبت کردن درباره وصایای آنان نیست. درباره شهدا زیاد گفته‌اند؛ اما اکنون میدان، میدان عمل است و باید ببینیم خواست شهدا در تداوم راهشان چه مولفه‌ها و ویژگی‌هایی دارد و مطمئن باشیم شهدا خود به حرکت ما برکت می‌دهند.

وی با اشاره به هجمه ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه ارزشهای والایی که در عمر پربرکت 38 ساله نظام اسلامی به دست آمده است گفت: یکی از کارهای دشمن در زمینه فرهنگی، وارونه جلوه دادن حقایق و ارائه بخشی از حق و باطل با هم و با شکلی جذاب است تا بتواند نسل چهارم و پنجمی انقلاب‌اسلامی را در پیروی از سیره شهداء متزلزل کند.

رئیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش گفت: امیدواریم روزی در روی جلد دفترهای یادداشت و بر دیوار اتاق فرزندانمان تصاویری از قهرمانان واقعی نه شخصیت‌های خیالی غربی که در دنیای بیرون وجود خارجی ندارند، چاپ و نصب شود و متولیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با هوشیاری در برابر این جنگ تمام عیار استکبار بایستند.

ارسال نظرات