جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله با بیان اینکه در این راه چاره‌ای جز انجام عملیات‌های سنگین نداشتیم و استراتژی‌ها تا پایان جنگ عملی نشد، افزود: مقاومت نیروها و رزمندگان ما موجب تحقق وعده الهی و قرآنی مبنی بر پیروزی شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۸۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار سید علیرضا ربیعی هاشمی در یادواره سرداران، فرماندهان و 400شهید والامقام فومن که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد، با بیان اینکه پس از انقلاب جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد، اظهار کرد: امام راحل برای نابودی صدام و حزب بعث، استراتژی را تعیین کرده بود.

وی با بیان اینکه در این راه چاره‌ای جز انجام عملیات‌های سنگین نداشتیم و استراتژی‌ها تا پایان جنگ عملی نشد، افزود: مقاومت نیروها و رزمندگان ما موجب تحقق وعده الهی و قرآنی مبنی بر پیروزی شد.

سردار ربیعی هاشمی به عملیات‌های خیبر، بدر و کربلای 5اشاره و خاطرنشان کرد: در عملیات کربلای 5، 15هزار شهید تقدیم نظام شده است. ایمان به خداوند سبب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد.

وی با بیان اینکه مقاومت موجود در لبنان، شمال آفریقا، تونس، مصر، بحرین و... برگرفته از مقاومت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: نیروهای مردمی و مقاومت در سوریه نیز منجر به پیروزی در برابر گروه‌های تکفیری شد.

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله به تاکید امام راحل مبنی بر «ایجاد هسته‌های مقاومت در جهان اسلام»اشاره و تصریح کرد: این تاکید امام راحل همان صدور انقلاب به سراسر جهان است. دشمنان چه بخواهند چه نخواهند انقلاب اسلامی صادر خواهد شد.

وی با اشاره به نوشته نویسنده مصری در کتابش خصوص امام مبنی بر اینکه امام دارای توپ‌خانه‌ای قوی اما پیاده نظامی ضعیف است، گفت: منظور از پیاده نظام همان نخبگان اطراف امام راحل بوده است.

سردار ربیعی هاشمی با بیان اینکه از دوران سازندگی تاکنون نگاه فرهنگی و اقتصادی به غرب بوده است، تصریح کرد: اگر نخبگان همراه امام و رهبری بودند شاهد صدور انقلاب و بیداری اسلامی در سال 75 به جای سال 90بودیم. عدم همراهی‌ها موجب شد آمریکا و استکبار جهانی، داعش را شکل دهند.

وی به جدایی سودان جنوبی توسط آمریکایی‌ها برای جلوگیری از صدور انقلاب و در نتیجه جلوگیری از نابودی اسرائیل اشاره کرد و افزود:فتنه سال 78 و 88 موجب 20سال عقب‌ماندگی ایران اسلامی شد. بنا بر فرموده مقام معظم رهبری فتنه 88انقلاب را به ورطه نابودی و لبه پرتگاه برد.

سردار ربیعی هاشمی با بیان اینکه 200هزار بسیجی طی 53روز برای خنثی کردن فتنه و مقابله با مخالفین داخلی در خیابان‌های تهران حضور داشتند، ادامه داد: امام خمینی(ره) فرموده‌اند« انقلاب و نظام از بیرون آسیب نمی‌بیند بلکه از درون آسیب‌پذیر است که خطر بزرگی است».

وی به هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: از 180شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای 168شبکه به زبان فارسی به صورت 24ساعته علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت،تبلیغات و اخبار سوء است و این در حالیست که 75درصد مردم تهران از ماهواره استفاده می‌کنند.

سردار ربیعی هاشمی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو متذکر شد: انتخابات برای ما بسیار حائز اهمیت است. باید کسی را انتخاب کنیم که علاوه بر حفاظت از اصول اصلی انقلاب پیرو ولایت فقیه باشد و عقب‌ماندگی برای کشور را موجب نشود.

جانشین معاون عملیات قرارگاه ثارالله در پایان با بیان اینکه آمریکایی‌ها 270پایگاه در اطرف کشور ما دارند ولی جرات اعمال کوچک‌ترین تهدید علیه کشور ما را ندارند، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته سه سفیر انگلیس، آلمان و فرانسه تغییر کردند. بالاترین مسئول دستگاه اطلاعاتی خود را به عنوان سفیر برگزیدند که نشان از اهمیت انتخابات و توطئه‌های دشمنان است.

ارسال نظرات