در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه؛

فرزندان شهدای شهرداری ابرکوه تجلیل شدند

جمعی از فرزندان شهدای مجموعه شهرداری ابرکوه طی مراسمی با حضور حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل دایمی شورا تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، جمعی از کارکنان فرزندان شهدای مجموعه شهرداری ابرکوه طی مراسمی با حضور حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل دایمی شورا تجلیل شدند.

در ابتدای این مراسم سید حمید جلایی، رییس شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه فرزندان شهدا باید شیوه‌های رفتاری پدران خود را در جامعه اسلامی ترویج دهند، اظهار کرد: جمع‌آوری خاطرات و مستندات شهدا سبب می‌شود تا رشادت‌های آنها برای به نسل جوان جامعه یادآوری شود.

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف با روحیه‌های متفاوت در هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دوره‌های آموزشی بسیاری برای رزمندگان برگزار می‌کردند تا خسارت‌های جانی در عملیات‌ها کاهش یابد.

رضا ربانی، عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه در ادامه برنامهبا بیان اینکه بدون شهدا انقلاب اسلامی نمی‌توانست به نتیجه برسد، اظهار کرد: امنیت کنونی نظام مرهون فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی از فعالیت گفتمان استکباری برای جلوگیری از توسعه گفتمان ناب انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن برای تحقق اهداف خود به حوزه‌های مختلف جنگ نرم و سخت وارد شده و نسل جوان می‌تواند با الگوبرداری از شهدا در این حوزه‌ها مقابل دشمن ایستادگی کند.

ربانی یادآور شد: فرزندان شهدا موجب تقویت انگیزه مسئولان شهرداری می‌شوند و امیدواریم با دعای این قشر از جامعه، مسئولان برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم از فرزندان شهدای مجموعه شهرداری با اهدا لوح تقدیر تقدیر بعمل آمد.



ارسال نظرات