خبرهای داغ:
مربی طرح فتح خواهران سپاه استان سمنان گفت: با اجرای طرح جهادی فتح در استان می توان شاهد بروز ثمرات و بركات فراوان بود و اندیشه ورزی در ورزش بسیج حاصل شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۳۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
طیبه احمدپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: طرح فتح شاخص عملکرد ورزشی سپاه است.

وي با اشاره به اينكه سپاه استان درسال94برای رسالت اجرای طرح فتح پیشرو و آینده نگرانه عمل كرده است،‌افزود: با اجرای طرح جهادی فتح در استان می توان شاهد بروز ثمرات و بركات فراوان بود و اندیشه ورزی در ورزش بسیج حاصل شود.

مربی طرح فتح خواهران سپاه استان سمنان بيان داشت: در شهرستان سمنان و در بخش خواهران کلاس های آموزش طرح فتح برای گردان کوثر از آبان ماه سال94 و برای خواهران کادر از آذرماه سال94 زیر نظر بنده به شکل منسجم و حرفه ای آغاز شده است.

احمدپور گفت:‌در این دوره از کلاس های آموزشی نیروها توانستند علاوه بر افزایش آمادگی جسمانی و قدرت بدنی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز افزایش دهند؛ دستورالعملی که از جانب مسئولان ارائه شده است کامل و جامع بوده است؛ اما در ادامه این طرح از آن فاصله گرفته ایم.

وي بيان داشت: مهم ترین علل فاصله آن نبودن حرکات نمایشی به روز و نحوه بیان آموزش طرح برای متربیان است که این عامل انگیزه رغبت مربی و متربی را کاهش داده است.

مربی طرح فتح خواهران سپاه استان سمنان با قدرداني از تمامی مسئولان سپاه استانسمنان که تلاش های فراوانی را در جهت ارتقاي این طرح انجام داده اند؛ تأكيد كرد:‌ جهت حفظ اقتدار وصلابت طرح فتح همچون گذشته و جلوگیری از خستگی و رکود مربیان و نیروهای فعال در این طرح، تدبیر خردمندانه استادان و فرهیختگان و همچنین مسئولان طرح فتح را برای برداشتن گام های موفقیت بعدی مؤثر می دانم.

احمدپور بيان داشت: براساس برنامه ریزی و نیازسنجی در سال جاری، سطح توانمندی جسمانی و آمادگی دفاعی خواهران کادر و گردان کوثر در سال آینده ارتقا یابد و همچون گذشته فتح، اولویت اصلی ورزش قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها