خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در آیین رونمایی تولیدات فاخر هنری سپاه صاحب الزمان (عج) با تقدیر از کسانی که در زمینه هنر دفاع مقدس فعالیت می کنند گفت: با وجود کار های بزرگی که انجام شده دفاع مقدس هنوز از موضوعات بکر است.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۱۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضاسلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از تولیدات فاخر هنری با موضوع شهدای معاونت فرهنگی سپاه اظهار کرد: این آثار برخی از افتخارات استان در دوران طلایی دفاع مقدس را با زبان زیبای هنر به نمایش گذاشته‌اند.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی بابیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: مهم‌ترین قدرشناسی از شهدا و ایثارگرانت دفاع مقدس، ایجاد بستری برای هنرمندان است تا بتوانند ایده‌های بلند در مورد ارزش‌های اسلامی را به منصه تولید برسانند.

وی با اظهار اینکه جوانان از فرهنگ و تولیدات فرهنگی فاخر استقبال می‌کنند، افزود: انصافاً حقایق بزرگی در دوران معاصر وجود دارد که موفق نشده‌ایم به‌طور کامل به‌صورت هنری تولید و به نسل‌های جوان خود عرضه بکنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه باید در عرصه تولیدات فرهنگی برجسته و توانمند باشیم، گفت: ان شاالله حرکتی که در مجموعه سپاه در این زمینه شروع و حمایت‌هایی که از گروه‌های خودجوش توسط این نهاد انجام می‌شود، بتوانیم شاهد تولید محصولاتی باکیفیت مطلوب باشیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: گلستان‌های شهدای ما در سراسر کشور مایه مباهات جامعه اسلامی‌مان و افتخاری برای نسل‌های آینده کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس شاهد صحنه‌هایی عجیب بوده‌ایم که اگر لطف و حمایت‌های خداوند، توجه به رهنمودهای امام راحل و جان‌فشانی‌های پیرو جوان کشور نبود قطعاً پیروزی کشور را نمی‌توانستیم متصورشویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: مجموعه کارهایی ازجمله پویانمایی شهید زرین و شهید صفوی که توسط معاونت فرهنگی این سپاه تولید و حمایت شده است ، قدمی ارزشمند در این حوزه است.

وی اذعان کرد: با مجموعه اقدام‌هایی که توسط سپاه و بسیج شکل‌گرفته، امدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه گسترش داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه موضوع ایثار و شهادت گنجینه‌ای تمام ناشدنی است و با وجود کار های برزگ انجام شده هنوز دفاع مقدس یک موضوع بکر است و قدم های پیموده نشده در این زمینه بسیار زیاد است .

سردار سلیمانی با اشاره به رشد فناوری در جامعه ایرانی، گفت: باید در این حوزه برای دسترسی افراد تولیدات فاخر و جذاب داشته و با زبان هنر حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به جذابیت‌های سطحی و فریب گونه رسانه‌های خارجی و غربی، گفت: امروز شاهد تهاجم‌های سنگین فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: نهادهای همچون صداوسیما، اداره کل ارشاد، شهرداری و … وارد میدان شوند تا برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تولیدات جذاب و فاخر داشته باشیم.

سردار سلیمانی با اشاره به حمایت سپاه و بسیج از تولیدات هنری فاخر و جذاب تاکید کرد از پشتیبانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان برای ساخت فیلم سینمایی شهیده «طیبه واعظی» خبر داد.

پویانمایی «گردان تک‌نفره» در مورد شهید زرین، پویانمایی «پل» در مورد شهید محسن صفوی و مستند کلیپ با موضوع شهدای مدافع حرم از تولیدات معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با حضور فرمانده استان، جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و تولیدکنندگان این آثار رونمایی شد، همچنین از تولیدکنندگان آثار تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها