نماینده رودسر در گفت‌وگو با «بسیج»:
عباسی گفت: آن چیزی که مایه افتخار و ابهت و اقتدار نظام بوده و هست بسیج است و رفتار و منش و گفتار بسیجی است که می‎تواند در توسعه و پیشرفت و بالندگی کشور تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۰۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
اسدالله عباسی، نماینده رودسر و عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج جوششی برخواسته از متن مردم است که تا کنون هر زمانی در هر زمینه‎ای ورود پیدا کرده موفق بوده است و اگر در بحث‎های علمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توانستیم این موفقیت‎ها را کسب کنیم به خاطر روحیه و تفکر بسیجی است.
 
عباسی در ادامه گفت: وقتی که اراده مردم  از بسیج آغاز می‎شود می‎تواند پایان بسیار خوبی داشته باشد و حضور بسیج در عرصه‎های مختلف و روحیه و فرهنگ بسیجی می‎تواند برای کشور ما و رسیدن به آن اهدافی که در پیش‎رو داریم تاثیر زیادی داشته باشد.
 
نماینده رودسر در مجلس اظهار داشت: اگر در بحث اقتصاد مقاومتی نیز دولت از ظرفیت بسیج استفاده می‎کرد یقینا توفیق بیشتری حاصل می‎شد و اگر مدیران ما از روحیه بسیجی برخوردار می‎شدند و توجه به ساده‎زیستی و ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب و گفتمان امام و رهبری داشتند در عرصه‎های مختلف موفق می شدند.
 
عباسی در خاتمه تاکید کرد: آن چیزی که مایه افتخار و ابهت و اقتدار نظام بوده و هست بسیج است و به خاطر وجود این روحیه است که نظام دارای ابهت و اقتدار است و رفتار و منش و گفتار بسیجی است که می‎تواند در توسعه و پیشرفت و بالندگی کشور تاثیرگذار باشد.
ارسال نظرات