فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان گفت: ‌‌اگر ورزش به صورت منظم، هدفمند، تخصصی و با توجه به ظرفیت پرسنل و بسیجیان اجرايي شود؛ قطعا در تحقق مأموریت ها و اهداف سازمان بسیج بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۹۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
زهرا فخار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان بيان داشت: طبق درصدد برنامه ابلاغی ورزش تحقق یافته است؛ اما اهداف را مرتفع نكرده است؛ دستورالعمل ها باید نسبت به حوزه استحفاظی متفاوت باشد و بومی سازي شود.

وي افزود: جایگاه ورزش بسیج در سطح حوزه از کیفیت بالايي برخوردار نیست؛ بایدبودجه مناسب تری در زمینه ها و رشته های مختلف ورزشی برای پایگاه ها در نظر گرفته شود و حداقل سوله های ورزشی به طور رایگان و یا با تخفیف ویژه برای بسیجیان در نظر گرفته شود و با توجه به ظرفیت پایگاه ها بسته به ظرفیت و گروه هاي مختلف سني از جمله نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان استعدادیابی صورت بگيرد.

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان ادامه داد:‌ نسبت به استعدادیابی به صورت متمرکز رشته تخصصی برای بسیجیان تعيين شود و به صورت هدفمند و با کیفیت بالا و مکان و بودجه مناسب در این زمینه در نظر گرفته شود.

فخار بيان داشت: : ‌‌اگر ورزش به صورت منظم، هدفمند، تخصصی و با توجه به ظرفیت پرسنل و بسیجیان اجرايي شود؛ قطعا در تحقق مأموریت ها و اهداف سازمان بسیج بسیار مؤثر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها