خبرهای داغ:
جواد صدیقیان گفت: میراث فرهنگی و گردشگری با جدیت به دنبال قرار دادن این جاده توریستی در حوزه وظایف و دستورات راه و شهرسازی است تا بتواند از بودجه سالانه برخوردار شود
کد خبر: ۸۸۳۸۲۷۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل فراهم نبودن زیرساخت ها را از مشکلات اصلی گردشگری مرنجاب دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل حال حاضر این منطقه بین‌المللی گردشگری نبود جاده‌ی مناسب است.

جواد صدیقیان با بیان این که جاده‌ی مرنجاب هنوز تحت پوشش وزارت راه و شهرسازی قرار نگرفته است عنوان کرد: میراث فرهنگی و گردشگری با جدیت به دنبال قرار دادن این جاده توریستی در حوزه‌ی وظایف و دستورات راه و شهرسازی است تا بتواند از بودجه‌ی سالانه برخوردار شود.

وی به رشد حدود سه برابری واژگونی خودروها و تصادفات جاده‌ای در مرنجاب اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از حوادثی که در جاده‌ی مرنجاب روی داده عامل انسانی گزارش شده است اما جاده‌ی نامناسب و نبود علامت‌های راهنمایی و رانندگی به ویژه در پیچ‌های خطرناک در بروز این حوادث ناگوار بی تاثیر نبوده است.

صدیقیان با تاکید بر لزوم تدوین سند راهبردی جامع گردشگری شهرستان خاطر نشان کرد: اعتبار لازم برای تهیه‌ی این اسناد حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برآورد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها