خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) ناحیه تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) ناحیه تاکستان گفت: زندگی شهدا و عملکرد آنان بهترین سر لوحه برای نسل سه و چهار انقلاب است، آنان الگوی تمام نشدنی هستند و می توانند بهترین راهنما برای ادامه راه انقلاب باشند.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون سالگرد تاسیس بنباد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام راحل اظهار کرد: یاد و خاطره حضرت امام و شهدای عزیز که با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را که در سرزمین ایران کاشته شده بود آبیاری کردند گرامی می داریم.  

وی تبیین کرد: اگر این شهدا و خون شهدا نبود شجره نوپای انقلاب اسلامی ممکن بود خشک گردد و یا با این کیفیت ادامه نداشته باشد.

صادقی اذعان کرد: امروز این انقلاب به برکت ولایت به رشد و بالندگی رسیده و به کشورهای منطقه صادر شده که بواسطه شهدا و ایثارگری های خوانواده های شهدا بوده است وصبر و بردباری مادران و پدران و فرزندان شهدا برای رزمندگان راه را هموارتر کرده است.

حجت الاسلام صادقی یاد آور شدند: در مورد شهید همان کلام امام سرلوحه کار ماست که که شهدا در قهقه مستانشان عند ربهم یورزقونند، هر چند شهدا به فرموده خداوند زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند.

وی بیان کرد: شهید آن جانی است که با خداوند معامله نموده است که در قبال آن از خداوند بهشت را می خرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) در خاتمه تصریح کرد: زندگی شهدا و عملکرد آنان بهترین سر لوحه برای نسل سه و چهار انقلاب است، آنان الگوی تمام نشدنی هستند و می توانند بهترین راهنما برای ادامه راه انقلاب باشند.

7001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها