خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان به فکر مشکلات کشور باشند و با هم‌اندیشی راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
داوود گودرزی در همایش انقلابیون جوان این استان که در کانال کمیل (مرز چزابه) برگزار شد اظهار داشت: دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان کشور است اما در مکتب و سیره معصومین، جوان مؤمن مسلمان حق سرسوزنی ناامید شدن ندارد.

وی بابیان اینکه در زمان جنگ حضور مردم در صحنه باعث پیروزی شد افزود: هم‌اکنون باید همگی ما به فکر مشکلات جامعه و به دنبال راهکار برای حل آن‌ها باشیم.
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: دانشجویان باید در این فضاها به فکر مشکلات کشور باشد و با هم‌اندیشی راه‌حلی برای آن‌ها پیدا کنند.
گودرزی با اشاره به اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، تصریح کرد: سیاسی بودن به این معنا است که نه حرفی را به‌راحتی رد کند و نه بپذیرد و پس از بررسی حرف‌ها، تصمیم بگیرید.

وی با اشاره به ویژگی‌های دانشجوی انقلابی گفت: جوان انقلابی برای انقلابی‌گری درست باید چند گام مهم بردارد که قبول کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب، تلاش برای تحقق آن‌ها، قبول داشتن استقلال کشور، حساس بودن نسبت به دشمن، تقوای الهی و سیاسی و قبول داشتن قانون اساسی ازجمله این گام‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه اسلام ما را اجتماعی بار می‌آورد و باید نسبت به جریان‌ها و مسائل احساس مسؤولیت کرد ادامه داد: در بسیج دانشجویی بررسی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، تلاش برای برطرف کردن آن‌ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی را دنبال می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها