خبرهای داغ:
120 نفر از پایگاه‌های مقاومت بسیج اقلید امروز در قالب سه اتوبوس کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
120 بسیجی برادر پایگاه‌های مقاومت بسیج اقلید در قالب سه اتوبوس کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در حاشیه اعزام این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اعزام کاروان راهیان نور را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها دانست.

موسی زارعی با اشاره به جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمن و تلاش آن‌ها برای تضعیف باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان، تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی در جامعه را به‌عنوان مهم‌ترین راهکار در مقابله با این هجمه‌ها عنوان و تأکید کرد: دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت در کمین تغییر و جذب جوانان به سمت مسائل پوچ و بیهوده و تضعیف قدرت ما است.

 کاروان راهیان نور اعزام‌شده طی چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، طلاییه، یادمان شهدای والفجر 8، یادمان شهدای کربلای 5 ، مسجد جامع خرمشهر و موزه دفاع مقدس خرمشهر و دهلاویه بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها