خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد حاجی زاده گفت: اعضای بسیج جامعه پزشکی با حضور در مناطق محروم کشور و خدمت رسانی به اقشار نیازمند نقش اصلی را ایجاد روحیه نشاط و اُمید در جامعه ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
حجت الاسلام محمد حاجی زاده گفت: دفاع مقدس عرصه ای برای حماسه آفرینی اعضای جامعه پزشکی و نقطه عطفی برای پیشرفت جامعه پزشکی و اتحاد اقشار متخصص کشور در راستای دفاع از انقلاب اسلامی بوده  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه پزشکان بسیجی از ارکان اصلی فعالیت های محرومیت زدایی هستند، گفت: پس از ایفای نقش درخشان اعضای جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس امروز نیز اعضای بسیج جامعه پزشکی با حضور در مناطق محروم کشور و خدمت رسانی به اقشار نیازمند نقش اصلی را ایجاد روحیه نشاط و اُمید در جامعه ایفا می کنند.

وی خطاب به مسئولان بسیج جامعه پزشکی گفت: برگزاری اردوهای جهادی، برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم، تسهیل دسترسی مردم به پزشکان متخصص و ویزیت رایگان اقشار نیازمند جامعه در دستور کار بسیج جامعه پزشکی قرار بگیرند.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده اخلاق اسلامی و تواضع را دو شاخصۀ مهم پزشکان بسیجی دانست و افزود: بهداشت، سلامت روح و جسم و درمان سه نیاز اساسی جوامع انسانی است که با تلاش پزشکان و اعضای جامعه پزشکی تامین می شوند.

وی افزود: تعریف الگو و سبکِ زندگی سالم براساس مبانی اسلامی رسالت نخبگان بسیجی بخصوص پزشکان بسیجی است، امروز تغذیه سالم یکی از مبانی دستیابی به جامعه سالم است و در این زمینه نیاز به پژوهش های کاربردی براساس معیارهای جامعه ایران داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: پزشکان بسیجی بعنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار بسیج وظیفه مهمی در راستای تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه و بخصوص در دانشگاه بر عهده دارند.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده خاطرنشان کرد: روحیه جهادی در کارها که برگرفته از دوران دفاع مقدس است راه حل دستیابی به پیشرفت در کشور است و همواره باید مورد توجه نخبگان و متخصصان قرار بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها