خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با جمعی از مدافعان حرم تاکید کرد:

واهمه جدی دشمنان انقلاب اسلامی از نفوذ معنوی ایران در سایر کشورها

سردار غیاثی گفت: جنگ نیابتی در منطقه توسط استکبار جهانی و حضور مدافعان حرم در میدان نبرد یک حضور بازدارنده و تضمین کننده ثبات امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه در استان فارس در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اهل بیت (علیهم اسلام) با تاکید بر اینکه مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) با تاسی از حضرت فاطمه (سلام الله علیها) قدم بر می دارند، گفت: " ولایتداری "مهم ترین شاخصۀ حضرت فاطمه (س) بود که در آن راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم، مدافعان حریم حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) هستند، گفت: تروریست های تکفیری تا چند صد متری حرم مطهر حضرت زینب (س) پیش آمده بودند اما تلاش و ایثار شهدایی مانند سردار شهید همدانی اجازه نداد تروریست ها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه جمع زیادی از جوانان آرزو دارند و تلاش می کنند تا به خیل عظیم مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) بپیوندند، گفت: قدر خودتان را بدانید اراده شما جوانان اراده مبارکی است و این شور و شوق تداعی کننده روزهای ابتدایی دفاع مقدس و قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه " انتظار " از شاخصه های مومن صادق است،  گفت: امروز حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) پایگاهی برای تربیت سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) است، نبرد بین حق و باطل در منطقه جاری است و این نبرد جوانان انقلابی را آماده می کند، شما جوانان بعنوان مومنان صادق هم آرزو داشتید و هم به میدان نبرد با دشمنان حق قدم گذاشته اید.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تروریست های تکفیری عامل استمرار حاکمیت استکبار در جهان هستند، گفت: جنگ نیابتی در منطقه توسط استکبار جهانی و با نقش آفرینی تروریست های تکفیری ایجاد شده و حضور مدافعان حرم در میدان های نبرد یک حضور بازدارنده و تضمین کننده ثبات امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت با جانفشانی مدافعان حرم در حال توسعه و گسترش است، گفت: گروه های تروریستی یک وجه مشترک دارند و آن هم دشمنی با اهل بیت (علیهم السلام) است، هدف اصلی استکبار جهانی جلوگیری از گسترش اسلام ناب در دنیا و منطقه است.

سردار غیاثی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت و نفوذ معنوی ایران در سایر کشورها واهمه جدی دارند، خاطرنشان کرد: نام بسیج با مقاومت عجین است و بسیج تنها نسخه نجات بخش در مقابل تهدیدات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار