خبرهای داغ:
کمیته‌های تخصصی ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، فضای مجازی و اوقات فراغت با هدف بررسی مؤثر و برنامه‌ریزی مدون و جامع برای رفع مشکلات جوانان اقلید در جلسه ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با حضور فرماندار و معاون وی و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری برگزار شد به برگزاری جلسه شورای ورزش و لزوم پیگیری امور ورزش در طبقات مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای و نیز ساماندهی ستاد جوانان این شهرستان اشاره کرد.

حسن مسعودی بابیان اینکه بخش جوانان در وزارت ورزش و جوانان مظلوم واقع شد از نقش و جایگاه مؤثر جوانان در پیشبرد اهداف کشورها سخن گفت و بیان داشت: نیمی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند که نعمت بزرگی است.

مسعودی جوانان را نیرو و استعدادهای بالقوه برای پیشرفت و موفقیت در حوزه‌های مختلف خواند و بر لزوم ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید خاطرنشان کرد: اگر از این فرصت و ظرفیت استفاده مناسب نشود به بمبی تبدیل می‌شود که علیه و به ضرر خودمان عمل می‌کند.

این مسؤول با اشاره به آمار بیکاری، فساد، طلاق و... که در قشر جوان بیشتر است از مظلومیت این قشر و عدم رسیدگی لازم به آن‌ها سخن گفت و بر لزوم توجه جدی و بهتر به آن‌ها تأکید کرد.

مسعودی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین سیاست‌های کلی ستاد ساماندهی جوانان و تشکیل کمیته‌های تخصصی به‌منظور بررسی مسائل جوانان این شهرستان و نیازسنجی لازم برای تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و اجرای قوانین و مصوبات قابل‌اجرا و منطقی عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی می‌توان راهکارهای علمی و عملی بهتری برای حل مشکلات جوانان شهرستان ارائه داد.

در ادامه معاون فرماندار اقلید برگزاری جلسه بدون خروجی مناسب و مؤثر را بی‌فایده دانست و بر لزوم تبادل‌نظر و هم‌اندیشی برای تصمیم‌گیری مناسب تأکید کرد.

خلیل بزرگی به نقش جوانان در آینده مملکت و پیشرفت کشور در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: به‌صورت مدون و تخصصی می‌توان به مسائل جوانان رسیدگی و با برنامه‌ریزی دقیق و جامع عملکرد مناسبی در راستای رفع مشکلات جوانان در سال آینده داشت.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه که با هم‌فکری و اظهارنظر اعضای ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اقلید برگزار و کمیته‌های تخصصی ازدواج و خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، فضای مجازی و اوقات فراغت تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها