خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله (ص) شیراز:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: رزمایش شهدای مدافع حرم در شمال غرب شیراز با موفقیت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۲۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
سرهنگ پاسدار حسین حسینی با بیان این‌که رزمایش شهدای مدافع حرم در شمال غرب شیراز با موفقیت برگزار شد اظهار داشت: در این رزمایش که متشکل از سه گردان بیت‌المقدس، کوثر (س) و امام علی (ع) برگزار شد بسیجیان به اجرای برنامه‌هایی شامل استقرار، تکرار و تمرین، برگزاری رزمایش، پیاده‌روی شبانه، جهت‌یابی و ضد استقرار به مدت 48 ساعت پرداختند.

وی بیان داشت: در این رزمایش گردان بیت‌المقدس با اجرای برنامه‌های تاکتیکی کمین و ضدکمین، پیاده‌روی شبانه و جهت‌یابی در شب به‌وسیله ستارگان و گردان امام علی (ع) با اجرای برنامه اغتشاش و ضداغتشاش و گردان حضرت کوثر (س) به تمرین برنامه امداد و نجات در حوادث به ایفای مأموریت‌های محوله با موفقیت پرداختند.

این فرمانده خاطرنشان کرد: رزمایش شهدای مدافع حرم دو گردان بیت‌المقدس و امام علی (ع) در اردوگاه شهید دستغیب (ره) پادگان احمدبن موسی (ع) منطقه عمومی شهر صدرا و رزمایش گردان کوثر (س) خواهران در نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان 19 و 20 اسفندماه جاری برگزار شد.

حسینی افزود: در این رزمایش امام‌جمعه موقت شهر شیراز و امام‌جمعه منطقه دراک با حضور در منطقه در سخنانی در زمینه اهمیت جهاد در اسلام و اجر و مزد آن از دیدگاه آیات و روایات پرداختند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان‌های بسیج و انس و الفت بین بسیجیان دانست و افزود: برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها باعث انسجام و مودت بیشتر بین بسیجیان می‌شود و در کنار آن عملکردها و نقاط قوت و ضعف گردان‌های بسیج نیز موردبررسی قرار می‌گیرد.

روحیه جهادگری و شهادت‌طلبی سرمایه عظیمی است که نباید از دست رود

امام‌جمعه منطقه دراک در ادامه این رزمایش اظهار داشت: ایمان به خدا، انجام عمل صالح و دعوت کردن همدیگر به کارهای خوب شاخصه کارهای خدایی افراد است.

حجت‌الاسلام محمدرضا خادم خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی، به گردهمایی‌ها، دیدوبازدیدها و... باید توجه داشته باشیم که از خدا غافل نباشیم و هرکس از خداوند غافل شد خدا او را به خود می‌سپارد.

وی گفت: ایمان و عمل صالح باعث عدم پشیمانی انسان در این دنیا می‌شود و اگر بخواهیم بدانیم که در 70 سالگی در این دنیا ضرر کرده‌ایم یا نه باید به اعمال خود مراجعه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها