خبرهای داغ:
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: پس از گذشت 23 سال هنوز این ستاد دارای یک مکان مستقل نیست.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
سلیمان مهدوی  در نشست ماهانه دبیران شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان فارس اظهار داشت: باوجود اهمیت فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، هنوز ستاد امربه‌معروف دارای یک مکان مستقل نیست و این برای ما که ادعای راه امام حسین (ع) را داریم، شایسته نیست.

وی افزود: متأسفانه نگاه مردم به این فریضه، نگاه خوبی نیست و برای تغییر این نگاه حداقل 15 سال زمان نیاز است تا همگان متقاعد شوند که بهترین راه داشتن جامعه‌ای ایده آل و آرمانی همین امربه‌معروف و نهی از منکر است.

مهدوی ادامه داد: مأموریت ما ایجابی است نه سلبی اما مردم همیشه نگاه سلبی به پدیده امربه‌معروف دارند و باید این نگاه عوض شود.

در ادامه این نشست رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس نیز اظهار داشت: بر اساس مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی درباره امربه‌معروف و نهی از منکر، به دولت اجازه داده‌شده است که از اعتبارات هزینه‌ای و فرهنگی خود در این راستا قدم بردارد.

ساسان تاج گردون افزود: با توجه به مشکلات فرهنگی به‌ویژه در فضای مجازی نقش ستاد امربه‌معروف بسیار مهم است و دبیران این ستاد برای انتقال اطلاعات به مردم باید تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش فارس در ادامه این نشست احکام ساسان تاج گردون و محمدرضافتوت به‌عنوان رئیس و دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس از سوی رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس به آن‌ها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها