خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت شیراز:

روحیه جهادگری و شهادت‌طلبی را نباید از دست داد

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: روحیه جهادگری و شهادت‌طلبی سرمایه عظیمی است که نباید از دست برود و همیشه باید آمادگی خودمان را برای جهاد به دشمنان اعلام کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در جمع بسیجیان رزمایش شهدای مدافع حرم در سخنانی اظهار داشت: باید روزبه‌روز ازلحاظ علمی، فرهنگی، اعتقادی، نظامی و...خودمان را تقویت کنیم و با قرآن مانوس‌تر شویم و درعین‌حال مواظب دشمنان نیز باشیم.

وی بیان کرد: وعده خداوند برای شکست دشمنان حتمی بوده و که لازمه‌ آن ثابت‌قدم بودن رزمندگان اسلام است.

امام‌جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز در مورد نام مبارک حضرت زهرا (س) و عملیات فتح‌المبین و والفجر 8  و کربلای 5 که با این نام مقدس مهندسی شرق و غرب را به‌هم ریخت، افزود: سال جدید که مزین و مبارک به‌نام مقدس حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن همراه شده فرصتی است که در این ایام مبارک باید ادای احترام به مقام شامخ مادران بگذاریم و دست مادران را ببوسیم.

وی در ادامه بابیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در مورد اهمیت جهاد در اسلام بیان داشت: آن حضرت می‌فرماید از یک تیر سه نفر به بهشت می‌روند که شامل تولیدکننده تیر، حمایت‌کننده مالی و رهاکننده آن است و باید این رزمایش‌ها و تکرار و تمرین‌ها درراه اسلام را قدر بدانیم.

مرادی با اشاره به آیات و روایت موجود در مورد اهمیت دادن به نماز اول وقت، این امر مهم را برای بسیجیان حاضر در رزمایش شهدای مدافع  لازم و ضروری دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها