امام جمعه شهرستان فردیس با بیان این که امروز سالروز گرامیداشت شهید است، گفت: نام جمهوری اسلامی به خاطر شهدا در جهان زبانزد است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۰۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی ظهر یکشنبه در پنجمین مراسم گرامیداشت مقام شهدا شهرستان فردیس که در سالن مهر و ماه این شهرستان برگزار شد، برگزاری این مراسم را مهم دانست و عنوان کرد: اگر امروز در کشوری امن زندگی می کنیم به دلیل وجود شهدا است.
 
ارزش شهدای مدافع حرم دوچندان است

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه بر اینکه کشور هایی میخواستند خلافت اسلامی بر منطقه حاکم شود، اشاره کرد و گفت: آنها سوریه را به ویرانه تبدیل کردند و اکنون می بینیم که کشور های مختلف منتظر نقش آفرینی ایران هستند زیرا به برکت وجود شهدا نام ایران سر افراز است.

به گفته حجت الاسلام ایمانی رشادت های ایرانیان باعث شده این جنگ آفرینی ها تبدیل به آتش بس شود.

وی با بیان این که مستشاران ایرانی مانند سردار سلیمانی در سوریه هستند و با ظلم و ستم مبارزه میکنند و همچنین این است که تمام  دنیا چشم بر جوانان و مدافعان حرم ما دارند.

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان این که کشور های تروریست برای سر سردار سلیمانی جایزه تعیین کرده اند، اظهار کرد: این ترس و واهمه دشمنان نشان از حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی است.

وی بر این که کشور قدرتمند روسیه همراه جمهوری اسلامی است تاکید کرد و گفت: ایران تنها نیست و حضور قدرتمند نظام جمهوری اسلامی کشوری مانند روسیه را برای پشتیبانی از کشور سوریه پای میز جنگ کشاند.

ایمانی ادامه داد: زمانی که در ترکیه کودتا اتفاق افتاد ایران تنها کشوری بود که پشتیبانی کرد.

وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی سالهاست که میلیون ها دلار برای تروریست هزینه و تروریسم را روانه جنگ افروزی در منطقه می کند.

امام جمعه شهرستان فردیس با اعلام این که برعلیه کشور ایران در دنیا تبلیغات می شود، افزود: جوانان ما به عنوان مدافعان حرم در سوریه از جان و مال مردم همچنین در راستای سرکوب تروریست ها میکوشند، اما از حضور آنها در سوریه به عنوان یک حرکت تروریستی تبلیغ می شود.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم ارزشی دو چندان دارند، عنوان کرد: مدافعان حرم در کشور سوریه علاوه بر آن که برای دفاع از حرم اهل بیت می جنگند، می دانند اگر در آنسوی مرز های کشور از با تروریسم مقابله نکنند باید در داخل مرز ها از کشور خود دفاع کنند.
ارسال نظرات