فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی در 2 نقطه از این شهرستان یادمان شهدای گمنام خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۹۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سرهنگ پاسدار محمد زارعی در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام شهدای شهرستان فردیس که در سالن مهر و ماه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این که روز 22 اسفند ماه به نام گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نام گزاری شده است، اظهار کرد: این روز فرصتی است که از خانواده های معظم شهدا قدردانی شود.
 
یادمان شهدای گمنام  به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی در سراسر کشور است/ در 2 نقطه ی دیگر از شهرستان فردیس یادمان شهدای گمنام خواهیم داشت

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانوادهای معظم شهدا در کنار شهیدان سهم عمده ای در حفظ و حراست انقلاب داشته اند، اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مرهون رشادت های شهدا و صبر و تحمل خانواده هایشان هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در بخش دیگری تشییع و تدفین شهدای گمنام را یکی از اهداف مهم در حفظ آثار یادمان شهدای این شهرستان دانست و عنوان کرد: یادمان شهدای گمنام امروزه به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی در سراسر کشور نقش آفرینی می کنند.

پاسدار زارعی  در ادامه با بیان اینکه شهدای گمنام در 3 نقطه از شهرستان فردیس تشییع و خاکسپاری شده اند، افزود: با توجه به اینکه این شهرستان جمعیتی بومی و غیر بومی بالغ بر 600 هزار نفر دارد، می طلبد که به محل یادمان شهدای گمنام توجه ویژه ای داشته باشیم.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه برنامه ریزی های دو ماهه ای برای تشییع و تدفین شهدای گمنام انجام شده است، اظهار کرد: بر طبق برنامه ریزی های انجام شده در 2 نقطه ی دیگر از شهرستان یادمان شهدای گمنام خواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی های دقیق تر به زودی نسبت به عملی کردن این برنامه اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در بخش دیگری از سخنان خود به تقویت روحیه انقلابی نوجوانان و جوانان پرداخت و اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با مطالعه در مورد سیره ی زندگی و راه شهدا، راه زندگی و معرفت بیاموزند.

وی بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم یک نیروی انقلابی باشیم و نیروی انقلابی بمانیم در دسترس ترین الگوی ما تبعیت از سیره ی عملی شهداست، چراکه شهیدان به معنای واقعی از معنویات،مطالبات و گفتمان امام راحل و رهبر فرزانه ی جهان اسلام الگو گرفته اند.

سرهنگ زارعی افزود: شهیدان با رشادت ها و ایثار گری خود و خلق حماسه های ماندگار امروز نه تنها به عنوان الگو برای مردم ایران اسلامی به حساب می آیند، بلکه امروز شهدای ما به عنوان الگویی ماندگار و تاثیر گذار در سطح جهان السلام در جهان میان مردم آزادی خواه مظلوم و ستم دیده مطرح هستند.

وی در ادامه با بیان تاثیر پذیری مردم دیگر کشور های منطقه از شهیدان،عنوان کرد: جوانان و نوجوانان برخی کشور ها که دولتشان سرسپرده نظام سلطه هستند با تاثیر پذیری از شهیدان به پا خواسته اند و مقابل ظلم و استکبار ایستادگی می کنند.

زارعی گفت: شهیدان چراغ هدایتی برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت روحیه استکبار ستیزی و تقویت روحیه مقاومت در داخل و خارج از کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس در بخش دیگری به اهمیت فضای مجازی در افکار عمومی پرداخت و عنوان کرد: فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزار در حوزه رسانه مطرح است.

وی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تاثیرات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: میتوان در فضای مجازی به ترویج گفتمان اسلامی و ارزش های انقلابی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها