گزارش تصویری:

دیدار با خانواده های شهدا توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد

سرکشی و دیدار با خانواده های محترم چهار شهید انقلاب و 8 سال دفاع مقدس توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با حضور نماینده بنیاد شهید برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرکشی و دیدار با خانواده های محترم چهار شهید انقلاب و 8 سال دفاع مقدس توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با حضور نماینده بنیاد شهید از خانواده های شهید "قائمی،فلاح،سیدرضایی و زارع زاده" برگزار گردید.

در این سرکشی ها "حجت الاسلام ملایی" مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد ضمن احوالپرسی از خانواده های محترم شهدا با اشاره به 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را از ارزشمندترین کارها دانست و تاکید کرد کهشما خانواده معزز و معظم شهدا آبروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و همه ما مسئولین باید خود را خدمتگذار خانواده مکرم شهدا بدانیم.

در جای دیگر افزود که همین فرزندان عزیز شما بودند که این عزت و سربلندی را برای همه ما فراهم کردند و ان شاا... از شفاعت شهیدانمان در دنیا و آخرت بهره مند گردیم و شرمنده شهدا نشویم.

ملایی در پایان گفت: هدف از دیدار با خانواده های شهدا،ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار